Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä toinen töykeän miehen vaimo!!

Vierailija
26.07.2010 |

Mieheni on todella ilkeä minua kohtaan usein. Esimerkiksi mennyt viikonloppu oli aivan hirveä. Meillä ei ole koskaan ollut fyysistä väkivaltaa, mutta henkistä sitäkin enemmän. Jan kaikestahan hän tietenkin syyttää minua.. meillä ei kuulemma ole ketään ystäviä kenen luokse menisi kylään, minä kuulemma kiellän häneltä kaiken (tosin moitinkin kaljan juonnista ja sen ostosta, kun ei ole rahaa), hän ei ole päässyt koko kesänä mihinkään lomalle (meillä ei ole ollut rahaa mennä mihinkään, en ole siis päässyt minäkään mihinkään) ym. ym. Syitä riittää loputtomiin.

Läheisyyttä meillä ei ole. Olen aina kateellisena seurannut kuinka ystävien miehet halaavat, koskettavat ja antavat jopa suukon vaimollensa ihan yleisillä paikoillakin, meillä tätä ei tapahdu edes meidän kahden kesken. Läheisyyden kaipuu on hirvittävä.

Mistä johtuu, että mies ei kaipaa läheisyyttä? Mikä kehitysvaihe vai onko kasvatus mennyt pieleen joltain osin (onko jäänyt lapsena ilman läheisyyttä)...vai mistä se johtuu?

Enemmänkin olen kuitenkin hänen käytöksestään ymmälläni. Tästä tuuliviirinä olemisesta..olen se kaatopaikka mikä kestää mitä tahansa vuodesta toiseen. Tosin tilanne on pahentunut viime aikoina..olen syypää kaikkeen, jopa siihen, että miehelleni on alkanut vatsa kasvaa viime vuosina (painoa tullut lisää). Vaikkakaan en ole asiasta hänelle maininnut kertaakaan.

Itse olen aika väsynyt tilanteeseen ja tällä hetkellä en tiedä enää mitä tehdä? Ensimmäisenä en haluaisi eroa ottaa, meillä on kuitenkin neljä yhteistä lasta ja kaksikymmentävuotta yhteistä elämää takana, mutta mitä muutakaan voi kohta enää tehdä?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa alkaa oma vaimo tuntua ihanalta, kun tulee todellinen pelko sen menettämisestä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä