Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnistaako täit päästä varmuudella?

Vierailija
04.08.2010 |

Pyydän apua niiltä, jotka ovat löytäneet ja siis nähneet täitä lapsella!

näin tyttäreni pitkässä vaaleassa tukassa mustia, mielestäni banaanikärpäsen näköisiä pieniä öttiäisiä ihan päälaella. Mitään kutinaa tai ärsytystä ei ole ollut. Tyypillisillä täialueilla niskassa ja korvien takana ei näkynyt. Ei mitään imemisjälkiä, täihän imee verta päänahasta. Lapsi itse arveli että kun rymyää puskissa ja pensaissa, sieltä on jotain tippunut, ja kun ne oli päälaella, niin siltä se kieltämättä vaikutti, napsin sormilla pois. Netistä etiskelin tuntomerkkejä ja luin tartuntatautisivustot, mutta niissä sanotaan täiden olevan lähes vaaleita, huomaamattoman värisiä ja 2-4 mm pitkiä. Nämä oli pienempiä. En oo koskaan täitä livenä nähnyt kellään eikä netin suurennetuista kuvista oikein voi päätellä miltä ne näyttää lapsen päässä normaalikokoisena. Ja ovatko mahdolliset täin munat silleen pyöreitä, että ne tuntee sormissa, kun jossain verrattiin niitä mannaryyneihin, vai onko ne aivan ohuita

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai onko päänahassa "syödyn" näköistä? t. ap (hermona)

Eikä todellakaan ollut päänahka syödyn näköinen.

T: 5

Vierailija
22/25 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta täin munista hiuksissa huomasin tyttäreni täiongelman (elävät täit oli ehditty poistaa ennen tuloani). Munat ovat tiukasti hiuksessa kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ihan pakko kirjoittaa, että vierailija nro 27 taitaa olla kyllä hirvikärpäsiä?! Niillä on jossain vaiheessa siivet ja voivat olla isojakin. Ne tiputtavat siipensä pois kun taas löytävät sopivan "uhrin" yleensä hirven.. Täillä ei ole siipiä, eivätkä ne mitää sentin mittasia ole :D Hirvikärpäsiin varmaan sekotat..

Vierailija
24/25 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täillä voi olla siivet ja voivat jopa lentää. Minulla on kokemusta siivellisistä ja siivettömistä täistä.

Vierailija
25/25 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on koulussa just nyt parilla täitartunta, tarttuuko ne jos hipaisee toiseen tai jotain? Äsken mulla meni iholla sellanen musta örkki, näytti kyl enemmän muurahaiselta ja olin just tullu ulkoo, et saattoi olla joku muu öttiäinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi