Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jälkivuodosta?

Vierailija
04.08.2010 |

Voiko jälkivuotoon (synnytyksestä kaksi viikkoa) käyttää tamppoonia? Paikat hajoaa siteistä!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli alapää niin kipeä, ettei tullut mieleenkään alkaa tunkemaan sinne mitään. Itse käytin yösiteitä.

Vierailija
2/4 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hyvä nainen käytä Alwaysia tms. muovisiteitä! Parhaita ovat paperiset vanhat, katso myös Vuokkosten uusi Bio-side. Mulla tulee kamalat näpyt muovisiteistä ja tamponit ovat parhaita. Nyt olen käyttänyt Vuokkosten Bio-siteitä ja TENOja, jotka ovat todella imukykyisiä ja iho pysyy kuivempana. Myös kestositeitä kannattaisi sun kokeilla, jos tykkäät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hyvä nainen käytä Alwaysia tms. muovisiteitä! Parhaita ovat paperiset vanhat, katso myös Vuokkosten uusi Bio-side. Mulla tulee kamalat näpyt muovisiteistä ja tamponit ovat parhaita. Nyt olen käyttänyt Vuokkosten Bio-siteitä ja TENOja, jotka ovat todella imukykyisiä ja iho pysyy kuivempana. Myös kestositeitä kannattaisi sun kokeilla, jos tykkäät.

Vierailija
4/4 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mulla myös jälkivuoto menossa, viikko takana. koita myös antaa alapäälle ilmakylpyjä, esim. muovitettu frotee persiin alle ja sängylle selälleen pötköttelemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan