Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta lasta olisit valmis tekemaan saadaksesi molempaa sukupuolta?

Vierailija
04.08.2010 |

Mieheni perheessa on 6 poikaa ja 1 tytto. Tytto on tietenkin kuopus. Ajattelin omalle kohdalle mitas jos en olisikaan saanut heti tyttoa ja poikaa. Tuskin olisin noin montaa lasta tehnyt. Anoppi oli aitiyslomalla, hoitovapaalla melkein 20v.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkotien sisarusryhmissä näkee tämän "trendin" hyvin. Eniten tappelevat isoveli-pikkusiskoparit ja veljekset.

Mä olen se isosisko, jolla on pikkuveli. Lapsena olimme jatkuvasti toistemme kurkussa. Siis todellakin jatkuvasti. :) Joten se hoivavietistä pikkuveljeä kohtaan;)

Vierailija
22/44 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terv. 9pojan ja 2tytön äiti ja lapsiluku täynnä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen esikoisen syntymää. Silloin jo toivoimme 3 lasta ja 3 lasta saimme, kaikki poikia. Neljättä ei meille tulisi vaikka saisin 100% varmuuden, että on tyttö.

Vierailija
24/44 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sää jumalauta voi käyttää aivoja kun sulle on päähän semmoset kasvanu?

Sää siis tarkoitat että anoppisi on hankkinut lasta toisen jälkeen ihan lahnana, vaikkei yhtään huvita -ihan vaan että saa molempia!?

Kysy siltä helpottiko saada viimein eri sukupuolta niin ei tarttenu maailman tappiin saakka lisääntyä?

Meilä on 4 lasta joista viimesin on eri sukupuolta.

Vissiin pitää hankkia lisää lapsia ettei nyt NÄYTÄ SILTÄ että ollaan hankittu lapsia 4 vaan koska 3 ekaa on samaa sukupuolta!?

Kyllä me ollaan hankittu 4 lasta ihan että ollaan haluttu 4 lasta. Oltaisiin hankittu nämä vaikka olis ollut molempia aikasemmin.

Mää järkytän sua: haluan lisää lapsia! Ajattele! Vaikka me "vihdoin" saatiin toista sukupuolta oleva -mutta kun se ei katsos ole se pointti miksi jotkut hankkii jälkikasvua.

OKSETTAA ja tekee pahaa ihan selkärankaa myöten. Kiitän kahden keskimmäisen lapseni puolesta, jotka on näköjään "väärää sukupuolta".

Miten voi joku hankkia lapsen vaan että saa molempia?

Saatko tyydytystä tollasien ajattelemisesta?

Kiittämätön paska.

Vierailija
25/44 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

höpöhöpö. meidän esikoinen ei ole hoivaviettiä nähnytkään. kiipeilee ja tykkää kaikesta hurjasta.

jos jollain tytöllä on, sitä häneltä odotetaan ja on pakotetttu vahtimaan pienempiään.. pakkoko opettaa lapsensa potkimaan munille, jos näitä "pohjat on poikia" tapauksia riittää.

Varsinkin jos poika vain vähän vanhempi kuin tyttö, on perhe-elämä usein päivittäistä tappelua. Isosiskoilla on enemmän hoivaviettiä ja siten sisaruksilla sopuisampaa. Nämä toki yleistyksiä, mutta pääsääntöisesti menee noin. Niinpä mun toiveeni oli, että ensin tulee tyttö ja se toinen saa sitten olla kumpaa sukupuolta vain.

Vierailija
26/44 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään.

En ole lapsiani halunnut sukupuolen takia. Ihan vain itsekkäästi halusin lapsia. Vaikka sitten kaksi "samaa" sukupuolta olevaa. Kaksi lasta halusin ja sain.

Vierailija
27/44 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukupuolella ei ole merkitystä.

Olen 2 pojan äiti :)

Vierailija
28/44 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni perheessa on 6 poikaa ja 1 tytto. Tytto on tietenkin kuopus. Ajattelin omalle kohdalle mitas jos en olisikaan saanut heti tyttoa ja poikaa. Tuskin olisin noin montaa lasta tehnyt.

Onko anoppisi siis kertonut, että ainoa syy lapsimäärään on halu saada myös tyttö? Jos ei, en ymmärrä, miksi luulet, että tuo on syy. jotkut vain haluaa monta lasta.

Itsellä kaksi poikaa, eikä tarvetta "tehdä tyttöä", vaikka moni sitä ehdottelee.

Vierailija
29/44 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusimme miehen kanssa tytön. Saimme lapsen joka on tyttö. Emme halunneet toista lasta.

Jos olisimme saaneet ensin pojan olisimme luultavasti toivoneet vielä saavamme toisen lapsen jos se olisi vaikka se toivottu tyttö. Jos ei olisi ollut niin kolmatta ei olisi tehty 100% varmuudella vaan sitten oltaisiin oltu poikalapsiperhe.

Vierailija
30/44 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on sekä pikkusiskoja että veli. ja eniten ja pelksätään tappelin lapsena veljeni kanssa. Hän sai minusta kaikkea eniten ja häntä hemmoteltiin. mitään hoivaviettiä ei todellakaan normaalilla tyttölapsella ole. yhtään sen kummemminkin kuin samalla tavalla KASVATETULLA POJALLAKAAN.

ja huom. kasvatus alkaa useimmilla mammoilla jo sikiöaikana,sillon halutaan tietää kumpaa sukupuolta, jotta päästään kasvattamaan eri tavalla. ja mummoloissa jne poikien suosiminen jatkuu. heile annetaan ääni ja tila.

Päiväkotien sisarusryhmissä näkee tämän "trendin" hyvin. Eniten tappelevat isoveli-pikkusiskoparit ja veljekset.

Mä olen se isosisko, jolla on pikkuveli. Lapsena olimme jatkuvasti toistemme kurkussa. Siis todellakin jatkuvasti. :) Joten se hoivavietistä pikkuveljeä kohtaan;)

Vierailija
31/44 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoista odottaessani totesin miehelleni, että jos tulokas on poika, se jää meidän ainokaiseksi. En voisi ottaa riskiä, että tulee toinen poika. Jos taas tulisi tyttö, voisimme tehdä lisää, sillä kaksi tyttöä ei haittaisi.

Esikoinen oli poika, mutta syntyi kuolleena. Sain siis uuden mahdollisuuden. Sen jälkeen meille syntyi kolme tyttöä. Toinen lapsi sai mahdollisuuden, koska edellinen oli tyttö ja kolmas, koska kaksi edellistä olivat tyttöjä. Perheessä voi olla yksi poika, useampi on liikaa.

Vierailija
32/44 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoista odottaessani totesin miehelleni, että jos tulokas on poika, se jää meidän ainokaiseksi. En voisi ottaa riskiä, että tulee toinen poika. Jos taas tulisi tyttö, voisimme tehdä lisää, sillä kaksi tyttöä ei haittaisi. Esikoinen oli poika, mutta syntyi kuolleena. Sain siis uuden mahdollisuuden. Sen jälkeen meille syntyi kolme tyttöä. Toinen lapsi sai mahdollisuuden, koska edellinen oli tyttö ja kolmas, koska kaksi edellistä olivat tyttöjä. Perheessä voi olla yksi poika, useampi on liikaa.

Vierailija
33/44 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei lapsia tehdä sukupuolen perusteella. Teen lapsia sen perusteella montako ajattelen meille sopivan. Kolme on hyvä määrä. Ovat sitten mitä sukupuolta tahansa.

Vierailija
34/44 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin jos poika vain vähän vanhempi kuin tyttö, on perhe-elämä usein päivittäistä tappelua. Isosiskoilla on enemmän hoivaviettiä ja siten sisaruksilla sopuisampaa. Nämä toki yleistyksiä, mutta pääsääntöisesti menee noin. Niinpä mun toiveeni oli, että ensin tulee tyttö ja se toinen saa sitten olla kumpaa sukupuolta vain.

Minulla on lapsilla viisi vuotta ikäeroa: poika on vanhempi sisartaan. Ja kyllä on niin suojeleva häntä kohtaan! Vahtii haukkana ettei kukaan loukkaa ja sisko rakastaa veljeään, halii, nauraa, ihailee... Ei siis mitään mustasukkaisuutta!

Itselläni oli lapsena viisi vuotta nuorempi pikkuveli ja tapeltiin ihan koko ajan. Ystävystyttiin sitten aikuisiällä, mutta kaikesta olin kyllä mustasukkainen hänelle (olin itse aika poikatyttö ja oisin toivonu samoja leluja, mutta sainkin nukkeja ja vaaleanpunaisia mekkoja. veli taas oli kamalan neitimäinen ja kiusasin häntä tästä, kun oli kuitenkin poika. Kaduttaa tietysti näin aikuisema oma typerä käytös, mut veikans kanssa nykyään vaan nauretaan menneille ja ollaan todella hyvissä väleissä.)

Vierailija
35/44 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ajattele!

Jumala tappoi poikasi ihan vaan sillä että saat uuden mahdollisuuden?

Mene nyt itseesi. Kevyt provosointi. Ei jaksa näin huonoja!

Vierailija
36/44 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkä te ne rakennatte?? Laitatte jäsenet paikalleen ja puhallette henkeä..Saatte aivot toimimaan? Huvittavaa,ja säälittävää, että kukaan edes ilkeää puhua tekemisestä, koska lapsia saadaan, ei tehdä.

Vierailija
37/44 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole eettisesti todella kyseenalaista?!

t. 3 lapsen äiti

Vierailija
38/44 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika monta munasolua on tullut hedelmöitettyä ja istutettua kohtuihin. Saanko sanoa tekeväni lapsia ;)

Mitenkä te ne rakennatte?? Laitatte jäsenet paikalleen ja puhallette henkeä..Saatte aivot toimimaan? Huvittavaa,ja säälittävää, että kukaan edes ilkeää puhua tekemisestä, koska lapsia saadaan, ei tehdä.

Vierailija
39/44 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama asia aiheutti kiusaamista. Isosiskona ärsytti kun herkkää veljeä oltiin viemässä metsälle ja hänelle ostettiin kaikkea vain kun on poika.

ei tullut isäni sukupolvelle mieleenkään, että tytöissä olisi metsästys ja kalakaveria löytynyt useampi.

Minulla on lapsilla viisi vuotta ikäeroa: poika on vanhempi sisartaan. Ja kyllä on niin suojeleva häntä kohtaan! Vahtii haukkana ettei kukaan loukkaa ja sisko rakastaa veljeään, halii, nauraa, ihailee... Ei siis mitään mustasukkaisuutta! Itselläni oli lapsena viisi vuotta nuorempi pikkuveli ja tapeltiin ihan koko ajan. Ystävystyttiin sitten aikuisiällä, mutta kaikesta olin kyllä mustasukkainen hänelle (olin itse aika poikatyttö ja oisin toivonu samoja leluja, mutta sainkin nukkeja ja vaaleanpunaisia mekkoja. veli taas oli kamalan neitimäinen ja kiusasin häntä tästä, kun oli kuitenkin poika. Kaduttaa tietysti näin aikuisema oma typerä käytös, mut veikans kanssa nykyään vaan nauretaan menneille ja ollaan todella hyvissä väleissä.)

Vierailija
40/44 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tehty sillä tavalla perinteisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi