Mikä helvetin Nordean verkkopankin lisävahvistus maksuun?!
Minulla on numero vaihtunut,joten minun pitäisi soittaa Nordeaan siihen lisävahvistusnumeroon. Kukaan ei vastaa,vaikka olen koko päivän yrittänyt soittaa. Soitin jopa asiakaspalveluun,mutta sielläkään ei kukaan vastaa! Vuokra on nyt päivän myöhässä..Ei se niin paha juttu ole siis,mutta vituttaa tämä helvetin pelleily. Miksi tuollainen toiminto on pitänyt tehdä,jos se ei toimi..
Kommentit (6)
minä aikaisemminkin saanut maksettua vuokran ilman mitään lisävahvistuksia. Vituttaa suoraan sanoen, että joudun olla luurin päässä koko päivän eikä kukaan viitsi vastata. Minun pitää ilmoittaa numeroni Nordeaan,että voin tästä edespäin vahvistaa laskut tekstarilla. Kai sitä pitää marssia huomenna konttoriin..
AP
Tänään juuri itsekkin jouduin ko. numeroon soittamaan ja annoin hälyttää tosipitkään ennen, kuin vastasivat.
Vaihtoehtona oli tekstiviesti vahvistus.
mielestä tuo lisävahvistus on aika huonosti suunniteltu juttu. Miljoona ihmistä päivässä yrittää maksaa isoja laskuja ja jonottaa sinne puhelimessa..Hermo tossa menee. Kai mä menen huomenna maksuautomaatille maksamaan vuokran ettei tule sanomista :D
AP
mutta nyt siis käytäntö on siirtynyt ihan Suomessakin.
tuo vanvistus toimii ihan hienosti. Ja se on käyttäjän omaksi turvaksi.
Lisävahvistusta tarvitaan esim. jos maksaa yksityisen tilinumeroon ison summan.