Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä helvetin Nordean verkkopankin lisävahvistus maksuun?!

Vierailija
03.08.2010 |

Minulla on numero vaihtunut,joten minun pitäisi soittaa Nordeaan siihen lisävahvistusnumeroon. Kukaan ei vastaa,vaikka olen koko päivän yrittänyt soittaa. Soitin jopa asiakaspalveluun,mutta sielläkään ei kukaan vastaa! Vuokra on nyt päivän myöhässä..Ei se niin paha juttu ole siis,mutta vituttaa tämä helvetin pelleily. Miksi tuollainen toiminto on pitänyt tehdä,jos se ei toimi..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisävahvistusta tarvitaan esim. jos maksaa yksityisen tilinumeroon ison summan.

Vierailija
2/6 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä aikaisemminkin saanut maksettua vuokran ilman mitään lisävahvistuksia. Vituttaa suoraan sanoen, että joudun olla luurin päässä koko päivän eikä kukaan viitsi vastata. Minun pitää ilmoittaa numeroni Nordeaan,että voin tästä edespäin vahvistaa laskut tekstarilla. Kai sitä pitää marssia huomenna konttoriin..

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään juuri itsekkin jouduin ko. numeroon soittamaan ja annoin hälyttää tosipitkään ennen, kuin vastasivat.

Vaihtoehtona oli tekstiviesti vahvistus.

Vierailija
4/6 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestä tuo lisävahvistus on aika huonosti suunniteltu juttu. Miljoona ihmistä päivässä yrittää maksaa isoja laskuja ja jonottaa sinne puhelimessa..Hermo tossa menee. Kai mä menen huomenna maksuautomaatille maksamaan vuokran ettei tule sanomista :D

AP

Vierailija
5/6 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt siis käytäntö on siirtynyt ihan Suomessakin.

Vierailija
6/6 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo vanvistus toimii ihan hienosti. Ja se on käyttäjän omaksi turvaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän