Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella sellaisen miehen kanssa, jolla olisi raiskaustuomio

Vierailija
03.08.2010 |

taustalla? Saatu ja tehty kun oli 17v. Nyt on yli 3-kymppinen ja edelleen katuu hirveästi tekoaan. Raiskaus olisi tapahtunut yksityisasunnossa, kun poka ei antanut niin otti sitten väkisin, muttei tajunnut miten ikävä tilanne oli tytölle. Sen jälkeen ollut kunnollinen. Kertoisi tästä suhteen alussa. Kertoisi ettei missään nimessä ole väkivaltainen tai tee yhtään mitään pakolla ja katuu nuoruuden typeryyttään kovasti.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnes et anna. Sitten heräätkin teholla.

Vierailija
2/6 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta etenisin kyllä todella varovasti. Tai sitten en. YÖK.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on taustalla seksuaalinen hyväksikäyttö, ja olen tietyissä asioissa hyvin herkkä. vaatii nykyiseltäkin puolisolta paljon, enkä usko tuollaisen taustan omaavan kykenevän huomioimaan minua tarpeeksi. Enkä olisi valmis ottamaan riskiä, että tulisin käytetyksi taas.

Vierailija
4/6 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama missä iässä olisi tehty, jotain on niin pahasti pielessä että en todella menisi lähellekään...

Vierailija
5/6 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja katuu kovasti, niin en osoittaisi ovea. Harva oikeasti kertoisi heti suhteen alussa tuollaista. Eli lähtökohtana tämä ap:n aloitus on aika utopistinen.

Vierailija
6/6 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki selittelyt raiskaukselle ovat vain huonoja tekosyitä. Kun toinen sanoo ei, niin se tarkoittaa ei, ja jos ei täysjärkinen ihminen ole tätä oppinut, niin siinä ei hirveästi katumiset auta.

Suomessa vielä useimmat raiskaajat pääsevät kuin koira veräjästä, eli tuomion saamista pitäisin todella raskauttavana asianhaarana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi