Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKÄ TUOTA KOIRAA VAIVAA?!

Vierailija
03.08.2010 |

Meillä on 3 koiraa ja olen raskaana viikolla 32. Kaksi muuta koiraa eivät tunnu tajuavan mistään mitään, mutta tuo sekarotuinen (sakemanni/noutaja-mix) on melkein alusta asti käynyt sännöllisesti nuuhkimassa ja "tuuppimassa" mahaani. Se on vielä menetellyt mutta nyt se on muutaman päivän aikana keksinyt ettei mua voi päästää minnekään yksin. Kun käyn vessassa, se tulee vessan oven taakse makaamaan. Kun vaihdan huonetta, se tulee perässä. Ja ihan vähintään tunnin välein se tulee tuohon viereen ja tuijottaa, läähättää ja heiluttaa häntää hiukka erikoisen näköisenä. Rapsutella pitäisi koko ajan. Jokainen koiramme saa edelleen joka päivä vähintään 3x30min lenkit, joka toinen pv uintia tai vapaana juoksua metsässä + takapihalla oloa ja aktivointia, joten tylsistynyt se ei ole varsinkaan nyt kun olen jäänyt jo kotiin lomille. Onko muiden koirat muuttuneet omituisiksi ja missä vaiheessa? Ja meneekö tämä vielä pahemmaksi...?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

setteri teki samaa jo ennen kun tiesin olevani raskaana ;) Joku vietti sillä on. Nyt se vahtii vauvaa... tulee muka kertomaan kun vauva äänähtää sängyssään, suloista minusta =)

Vierailija
2/8 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira vaan tietää, että et ole normitilassa, ja tuo sun jatkuva seuraaminen vaikuttais siltä, kuin koira aavistelis synnytyksen lähestyvän. Musta tuo kuulostaa siltä, kuin koira yrittäis huolehtia susta =)

Meillä näkyi samanlaista käytöstä koirissa lähinnä mun tai lasten sairastaessa, sekä pikkuvauva-aikana. Vahtivat että kaikki on hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että heidän koiransa (oli joku noutaja) alkoi yhtäkkiä seurata häntä kanssa joka paikkaan. Muutaman päivän seuraamisen jälkeen synnytys käynnnistyi paria viikkoa etuajassa. Kaikkea ne koirat tietää... Täytyy toivoa ettei tuo sen takia seuraa, ihan vielä ei tarvitsisi muksun tulla pihalle :o)

AP

Vierailija
4/8 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä koira teki ihan samoja juttuja, no ehkei ihan noin "näkyvästi", mutta seuraili ja tuli usein nukkumaan pää vatsalleni. Kun vauva syntyi, hakeutui aina vauvan lähelle nukkumaan.

Vierailija
5/8 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultainennoutaja ja minulla rv28.

Vierailija
6/8 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu,tosin alkoi vasta kun vauva tuli kotiin. Heräsi joka kerta kun minä ja vauva, seurasi imetykset ja vaipan vaihdot. Vahti pappia joka käväisi meillä keskustelemassa ristäisistä. Jne.

Minusta aivan ihanaa. Ihana koira!

Toinen olikin hieman tyhmeliini, se ei sitten tajunnutkaan mistään mitään. :) Kunhan antoi ruokaa ja rapsutti, oli vauvoja tai ei.

Vierailija
7/8 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu,tosin alkoi vasta kun vauva tuli kotiin. Heräsi joka kerta kun minä ja vauva, seurasi imetykset ja vaipan vaihdot. Vahti pappia joka käväisi meillä keskustelemassa ristäisistä. Jne.

Minusta aivan ihanaa. Ihana koira!

Toinen olikin hieman tyhmeliini, se ei sitten tajunnutkaan mistään mitään. :) Kunhan antoi ruokaa ja rapsutti, oli vauvoja tai ei.

Vierailija
8/8 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä koira seurasi koko raskauden ajan joten ei liittynyt vaan synnytyksen lähestymiseen, niinkin on joillain käynyt. Luin jostain sen osittain liittyvän hormooneihin, koirahan haistaa esimerkiksi vihaisesta ihmisestä adrenaliinin joten haistaa myös mammasta kaikki raskaus hormoonit. Jotkut koirat saattavat myös rakentaa pesää vilteistä, vatteista ym. Pojan ollessa nyt puoli vuotta on tilanne hieman rauhoittunut mutta edelleen tulee ilmoittamaan jos poika herää unilta tms. Hassuja kavereita!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi