Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saan itseni tuntemaan kauniiksi, halutuksi ja seksikkääksi?

Vierailija
03.08.2010 |

Olen kohta 30-vuotias perheenäiti. En tunne enää iseäni kauniiksi, halutuksi enkä seksikkääksi. Olen toki vähän painavempi kuin ennen lapsia mutta en paljo,jokusen kilon.Pituuteni on 174 cm ja painan 60kg. Rinnanympäryyteni on 84cm ja vyötärö 74 cm, lantio on 96cm. Minun ei tee enää yhtään mieli pukeutua nätisti tai laittaa hiuksia nätisti.

Olisiko kenelläkään vinkkejä miten voisin muuttua tai mikä voisi auttaa tilanteessani?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana tuli mieleeni, millä tavoin miehesi suhtautuu sinuun? Sanooko nätiksi tms? Itse olen sitä mieltä, että ei aina tartte jaksaa olla nätti! Välillä elämässä on sellanen vaihe että joku muu asia on tärkeämpää tai ettei ehdi, jaksa tai huvitu. Mutta jos sinua vaivaa se, ettet jaksa laittautua, niin ei siihen auta muu kuin joko hyväksyä se ettet laittaudu, tai yrität pikkuhiljaa alkaa taas panostamaan omaan itseesi.

Kauneus on suureksi osaksi tunnetta. Senpä vuoksi kehottaisin sinua varaamaan aikaa omalle itsellesi (tai miehellesi, perheellesi, mikä tilanteesi onkaan), jos sellaista kaipaat. Levännyt mieli jaksaa nähdä itsensä vetävänä!

Kokeile tänään tai huomenna laittaa pikkasen ripsaria ja mielestäsi nätit arkivaatteet. Uskon tunnet heti olosi pirteämmäksi, vähän sexymmmäksikin! :) Tsemppiä sinulle!

ps. itsekään en todellakaan läheskään aina tunne itseäni mitenkään vetäväksi. Jos kuitenkin selaista tunnetta kaipaan, niin patistan itseni peilin eteen vähän ehostautumaan ja vetäsen pikkukorkkarit jalkaan.

Vierailija
2/12 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei koskaan sano minua kauniiksi.

Kiitos vinkistä,kokeilen tuota ripsaria kun menen töihin,ehkä se piristäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen koin itseni kauniiksi. Nyt minulla on pieni vauva 8kk:tta ja en ehdi laittaa enää itseäni ollenkaan. Raskaus muutti myös vartaloa (tuli arpia ja iho venyi)

Vierailija
4/12 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetunto kohoaa kiinteytyvän vartalon myötä, lisäksi mieliala paranee jo ihan kemiallisista syistä, keho täynnä endorfiinia.

Vierailija
5/12 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Manikyyri, pedikyyri ja kasvohoito

-kampaajalle laittamaan uusi väri ja leikkaus

-osta kunnon hiustenhoitotuotteet netistä. Tigiä saa halvalla näistä: http://www.fragrancedirect.co.uk/ ja täältä myös hajuvesiä: http://www.cheapsmells.com/

-hampaat kuntoon

-tanssiharrastus? esim. salsa on seksikästä

-käy silloin tällöin kahvilassa ja kaupoissa. Tilaa oikein ihana leivos ja cappuccino. Piristää.

-Lueskele hömppäsivustoja Hollywoodin julkkiksista, heidän uusista vaatteista. Rentouttaa.

-Uudet kengät, jotka eivät missään nimessä saa olla käytännölliset vaan sensuellit ja kauniit.

-Uusia alusvaatteita.

Vierailija
6/12 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille vastanneille. Täytynee kokeilla vinkkejä,eihän mitään ainakaan menetä.

Vierailija
7/12 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on aika pieni ry suhteessa vyötäröön. Sun kuppikoko? Ota silikonit, poistata rumat luomet jos sulla on semmosia. Hiukset kunton, kiva väri ja leikkaus (ei lyhyitä). Kestopigmentointi kulmiin ja ripsiin, hampaat kuntoon, uudet vaatteet, manikyyri..hoida iho kuntoon jos siinä vikaa. Ala harrastamaan liinkuntaa, kevyt ruksetus ymm..

Vierailija
8/12 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituuteni on 174 cm ja painan 60kg. Rinnanympäryyteni on 84cm ja vyötärö 74 cm, lantio on 96cm.

Mittasitkohan oikein? Mä olen 163/67 ja vyötärö on 72, rinnanympärys 95 ja lantio 98.

Vierailija
9/12 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituuteni on 174 cm ja painan 60kg. Rinnanympäryyteni on 84cm ja vyötärö 74 cm, lantio on 96cm.

Mittasitkohan oikein? Mä olen 163/67 ja vyötärö on 72, rinnanympärys 95 ja lantio 98.

Ap.lle kulmien nyppiminen, tukkaväri ja kivat uudet vaatteet auttaa jo paljon. Ja kynnet kuntoon. Nätti laukku ja kivat kengät. Täydellistä.

Siivotessa laitat lattarimusan soimaan ja tanssahtelet. Tulee hyvä fiilis. Lähdet iltalenkille. Tai tyttöjen kanssa leffaan tai drinkille, jotain omaa juttua.

Vierailija
10/12 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

---ja painu baaritiskille notkuilemaan. Kyllä siinä kohta tuntee itsensä halutuksi.

Vierailija
11/12 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen saman mittainen ja painan n. 25 kg enemmän. Tiedän, että pudotettavaa olisi reilu 10 kg terveyden takia.

Nuorena olin samanpainoinen kun sinä nyt ja tunsin itseni rumaksi. Olin aika lauta ja muutenkin ylävartalosta tosi luuviulun näköinen.

Nyt tunnen itseni paljon seksikkäämmäksi kuin nuorena. Kun kilot ruperivat karttumaan, niin vaatteetkin istuivat paremmin.

En näe siihen mitään syytä, miksi en voisi laittautua nätiksi.

Tietysti vartalosi on varmasti muuttunut lasten myötä, mutta lihava et kyllä ole. Liittyisiköhän tuo laittaumishaluttomuutesi kuitenkin enemmän siihen, että olet väsynyt, kuten varmasti kaikki äidit kuin painoosi? Jos jaksat, niin jokin liikuntaharrastus (zumba tms.) voisi piristää ja ehkä nostaa vähän itsetuntoasikin.

Vierailija
12/12 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun arska laski, vuolsin puukolla puusta kaarnaa, teen siitä koristetta pihaan!

Mulla on väkisin joku ikäkriisi tai sitten olen ollut mies edellisessä elämässä? :))

Älä ole ankara itsellesi! Pääsetkö toteuttamaan itseäsi?

Suosittelen että otat oluen ja näperrät vaikka jotain virkkuuhommaa jos et löydä puuta ja puukkoa.

Sää menet kampaajalle ja hoidat jalkapohjiasi, lakkaa kynnet.

Menet lenkille ja teet kalasta ruokaa.

Hanki pari kivaa mekkoa ja jotain korua.

Osta hyvät alusvaatteet.

Harrasta jotain joka tekee sut hyvälle päälle. Kerro miehelle mitä kaipaat? Kukkia, yhteisiä kävelylenkkejä?