Kuinka tyylikäs olet juuri nyt?
Itse olen supertyylikäs, ikivanhoissa lappuhaalarishortseissa ja helletopissa..hihii...
Kommentit (15)
ja musta kietaisumekko jossa pieniä valkeita palloja. Näin voisi mennä vaikka kauppaan.
T:nelikymppinen akateeminen sexy nainen
Päällä pellavamekko ja siihen sopiva huivi, korut asuun sopivat.
Päässä? Kaulalla?
Huivin tyylikkyydestäkin voi olla montaa mieltä...
Mullon hikinen lypsyhuivi päässä, hiukset pesty viime viikolla, jalassa muovikengät, reikäiset farkkusortsit ja sukat. Toppina raidallinen maripaita ja narutoppi.
ja musta kietaisumekko jossa pieniä valkeita palloja. Näin voisi mennä vaikka kauppaan.
Mistä olet ostanut? Olen tuollaista etsinyt.
Ei jaksa panostaa ulkonäköön koska koko päivä PITÄISI tehdä rästissä olevia opiskelu suorituksia, mutta jotenki kuitenki eksyin tänne. Mulla on siis mustat löysät verkkarit ja t-paita. Ei meikkiä ja hiukset kamalalla nutturalla.
Turkoosi ja musta toppi päällekäin. Mustat hipstersit ja tukka huolettomasti ponnarilla. Mies varmaan tykkää, kun tulee kohta kotia.. ;)
Kävin just moottoripyörällä kaupassa, joten mulla on sellaiset vaatteet, jotka sopii ajoasun alle: polvisukat, caprimittaiset raidalliset legginssit ja toppi. Rintsikat ehdin jo poistaa. Tukka ponnarilla, ei meikkiä.
Siistit ja istuvat beigen väriset caprit ja harmaa toppi.
Vaalean vihreät yöhousut, joissa lampaan kuvia, ja turkoosi lyhythihainen paita. Meikittä olen, tukka ponnarilla.
Mun tyylikkyys vaihtelee tosi paljon päivän, paikan ja fiiliksen mukaan. Tykkään laittautua, mutta aina ei jaksa/huvita, eikä siihen ole mitään pakkoa.
Kohta lähden kauppaan joten laitan päälle farkkuhameen ja roosanvärisen kesäpaidan, sekä sipaisen kasvoille pikkasen meikkivoidetta. Sitten ei muuta kun arskat päähän, korvikset korviin ja menoksi! :)
Mustat bermudat, musta-valkoraidallinen t-paita, jossa pronssinväriset pienet koristenapit olkapäillä. Siisti vyö ja kun lähden ulos, mustat matalat sandaalit (nahkaiset, ei mitään Merreleitä) jalkaan.
Ohut ja kevyt valkoinen lyhythihainen paita ja vihreät pellavahousut, kevyt meikki ja intialaistyyliset korut.
Töissä parhaillaan ja sen mukaiset vermeet.