Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi jotkut ihmiset nauttii toisten vastoinkäymisistä?
Kommentit (2)
Jos joku ihminen on vuodesta toiseen toitottanut omaa erinomaisuuttaan, niin kyllähän se tuppaa huvittamaan, kun saa sitten ylhäisessä yksinäisyydessään kompastua siihen omaan erinomaisuuteensa.
Kun toinen aina arvostelee ja sanoo ettei meillä vaan ikinä käy niin tai näin ja että kyl noitten pitää olla huonoja ihmisiä kun noin kävi... :)
Toki tavallisten kanssaeläjien vastoinkäymisissä myötäelää ja yrittää parhaansa auttaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
siitäkin syystä, että itse on kokenut kiloittain pskaa, ja jos jonkun toisen kohdallekin sattuu, voihan se tuntua lohdulliselta?