Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olemmeko enää uusperhe, kun aikuiset lapseni muuttivat pois kotoa?

Vierailija
03.08.2010 |

Enää kotona vain yhteinen lapsemme, joten nytkö pääsimme ydinperheiden piiriin?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheeseemme kuuluu yhteinen lapsi 3v. Lisäksi miehellä on kaksi päälle kaksikymppistä lasta jotka asuvat jo omissa asunnoissaan omien kumppaniensa kanssa. Heitä näkee säännöllisen epäsännöllisesti.



Mielestäni uusperhekuvioihin kuuluu se että meidän ja sinun (ja minun) lapsia on yhtä aikaa asumassa saman katon alla. Tämä asuminen voi olla viikko-viikko meininkiä tai että etälapset tulevat säännöllisesti joka viikonloppu tai että lähivanhempi saa uuden lapsen uuden kumppanin kanssa.

Vierailija
2/2 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte mitä ootte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla