Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
G: paljonko teillä on mennyt rahaa kerralla lastenvaatteisiin?
02.08.2010 |
En nyt tarkoita haalareita ekä kenkiä vaan pelkkiä sisävaatteita. Itse kävin tänään vähän shoppailemassa lindexissä ja kappiksessa :O
Kommentit (2)
yhteen kauppaan, kahdelle lapselle eli on euroissa noin 650. Tyypillinen summa meille. Tykkään ostaa kerralla hieman enemmän, shoppaillaan harvakseltaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
siihen kuului farkut, t-paita, lippis ja huppari.