Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämän palstan myötä..

Vierailija
11.10.2005 |

olen tullut vainoharhaiseksi.

-Kylässä mietin mihin pyyhkeeseen uskallan käteni pyyhkiä, ettei vain olisi tuo juuri se pi**upyyhe.

-Mietin onko juuri tämän huushollin mies pyyhkinyt per***set kätensä hanoihin.

-Joku sanoo minulle olevansa Porvoonsta kotoisin, yritän pidätellä naurua ja mietin onko todella, vai yrittääkö juksata.

-Mietin millaisilta lapsemme näyttävät " halvoissa" Lassiessaan, kun pitäisi olla Reimatekit.

-Kun näen naisparin kadulla, olen varma että nuo on nyt ne Tempakka ja Alliisa.

huoh...

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

iiik....ja olen varmasti sossupummi kun olen nuori äiti (22v) :)

Vierailija
2/22 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

just tuota samaa aattelin kirjottaa.. että mies pettäää jonku ihrakasan kans..:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että onkohan tuo kysellyt niitä karvanpoisto ohjeita av:llä? ;)

Siis, ennen kuin tajusinkaan, tämä ajatus pälkähti päähäni..

Vierailija
4/22 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiin tullessa hyökkään koneelle, onko joku tehnyt aloituksen:

" Voi kauheaa, näin kaupassa äidin, joka laittoin 3 lastaan ostoskärryyn"

Vierailija
5/22 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisin esim. julkkis, niin halvalla täällä aina pannaan!

Kovin julmaa tekstiä saavat myös lapsensa menettäneet perheet,päätyvät lehtiin esim. se vauva joka tippui autosta ja jäi bussin alle ja nyt tämä 5-vuotiaan lapsen kuolema tulipalossa.

Vierailija
6/22 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska täydelliset äidithän menee sinne jo yhdeksän aikaan ja viim. klo 11 tullaan jo sisälle laittamaan lapset päiväunille.

Vierailija
7/22 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

" olenko minä se friikki vai ovatko nuo muut vielä friikimpiä"

(meillä ei oo reimatekkejä, en aja poslariksi, en tykkää anaaliseksistä, en halua naida menkkojen aikaan, emme käy päivittäin ulkona, saatan antaa äärimmäisenä keinona lapselle luunapin, huudan, kiroilen, olen antanut lapselle tuttelia imetyksen ohella, sektio on synnytys vaikka itse olen synnyttänytkin alateitse, meillä ei tehdä hienostelevia ruokia vaan ihan normaaleja pottuja ja kastiketta....yms.)

Vierailija
8/22 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisään vielä listaan että kaupassa ollessani katselen ympärilleni etsien halveksuvia katseita " mammoilta" jos ostoskorissani sattuu olemaan korviketta tai miehen saunaoluet. ;))

Vierailija
9/22 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin samaa mieltä!

Lisäksi:

- en uskalla sanoa lapsen saamisesta mitään ( lapsettomuus-aihe)

- en puhu imetyksestä mitään puolituttujen kanssa

- puistossa mietin, kuka muista äideistä paheksuu alle 1v. lapseni hiekkalaatikossa olemista

..ja paljon muutakin on.. ;)

Vierailija
10/22 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketkä kaikki ystävistäni ajelevat alapäänsä ja onko minunkin nyt aivan pakko, ettei mies vain jättäisi p-karvojen takia.

Vierailija
11/22 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikenteessä ja parkkipaikoilla vilkuilen, voiko kukaan mamma pahoin, koska 2½-vuotiaan lapseni turvaistuin on kiinnitetty KASVOT ETEENPÄIN! (" Voi kauheaa miten vastuutonta! Ihan pahaa tekee pienen puolesta!" )

Vierailija
12/22 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapseni joskus on puettu äitiyspakkauksen vaatteisiin!!

Vierailija
13/22 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

komppaan vitosta! Tunnen selässä syyllistävät katseet, kun lapan korvikkeita kärryyn!

Vierailija
14/22 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt äkkiä ajelemaan ne karvat!

:D

Vierailija
15/22 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en tiedä voinko ostaa kuomia kun niitä on täällä niin ivattu... ;)

Vierailija
16/22 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä oli yhdet, eikä koskaan ostettu toisia kun lapsi kasvoi. Koska täällä olen oppinut että tietty vaatemerkki voi olla elämää suurempi asia ja jos laittaisin lapselle reimatecit, muuta mammat ajattelee " tossa menee sellainen joka osti noi reimatecit siksi että se on hyvän mamman merkki ja koska reiumatecit on statusmerkki" . Ennen palstaa en aavistanutkaan että reimatecit olisivat mitään muuta kuin kätevä systeemi ettei tarvitse kurapukua

Vierailija
17/22 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olen ylipainoinen.

Jos ostan lapselleni tai miehelleni herkkuja kaupassa tuntuu että pitää huutaa suureen ääneen:" MInä en näitä syö....ostan perheelleni!"

tai jos ostan karkkia itselleni niin hävettää syödä muualla kuin neljän seinän sisällä kaihtimet alhaalla.

Vierailija
18/22 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos nauruista..

Vierailija
19/22 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukenut kuinka tomitsevia ja arvostelevia äidit siellä ovat. jos en olisi lukenut näin paljon vauvapalstaa en olisi moista tullut koskaan edes ajatelleeksi. Av tekee todella vainoharhaiseksi.. ja vaikka tämä onkin hauskaa ajanvietettä, kyllä se vaikuttaa alintajuntaa´n..

Vierailija
20/22 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis ole ainut, joka vilkuilee muita " sillä silmällä" ja miettii mitä muut minusta ajattelevat! Ja hehän ajattelevat!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi