Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskoon tulosta tuli mieleen

Vierailija
02.08.2010 |

, että onko se usein niin, että jos ihminen tulee aikuisena vasta uskoon ilman uskonnllista kasvatusta, niin se seurakunta, mihin haluaa liittyä ja kuulua on esim. Helluntaiseurakunta, eikä niinkään usein ns. leipäkirkko tai joku muu?

En tiedä, kiinnostaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen aina kuulunut ev lut srk:aan,mutta kootna ei saanut edes kyysä mistään uskonto asioista mitään.rippileirin/koulun kävin,mutta raamattua piti tutkia salaa iltasin peiton alla.

varsinaisesti uskoon tulin vasta aikuisemmalla iällä.MUTTA minun usko ei kulje käsikädessä Raamatun oppien kanssa-siellä on paljon asiaakin,mutta liikaa on saanut vallanhimoiset johtajat päättää/määrää/muuttaa sisältöä palvelemaan parhaiten tarkoitusperiään.

sillä niinhän se on.kirkko on suuri instituutio.

tällä menolla ei ole ihme,että niin moni eroaa kirkosta.

Jumalan alkuperäinen sanoma on unohdettu ihan kokonaan,ja keskitytään pelottelemalla pitämään ihmisiä "aisoissa"

surullista.niin surullista

Vierailija
2/3 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos teet niin-et pääse taivaaseen..tai uusimpana mitä kuulin erään srk:n työntekijän!! sanoneen (huutaneen)eräälle srk:lle(elää lesbosuhteessa) että teet kamalaa syntiä ja Jumala tuomitsee sinut kadotukseen..näitä kuule paljon.ja ihan paikalla olleilta+itsellä kokemuksia vastaavista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luterilaisessa kirkossa on hyvin palavia uskovia mm. herätysliikkeissä ja ihan tavis kirkon toiminnassakin. Minä tunnen monia, monia, jotka ovat aikuisiällä tulleet uskoon ja ovat luterilaisia.