Mitä sinulle tulisi mieleen tästä?
Kauppaan, vilkkaaseen lähiöön tuli nainen kahden pojan kanssa. Naisella oli selässä rinkka, ostivat kaksi litraa limukkaa. Äiti tiuski molemmille jo isommalle pojalleen koko ajan ja oli _todella_ pahantuulinen. Pojat tuntuivat pelkäävän äitiään. Poikien iät ehkä 10 ja 13 tai sinnepäin. Puhuivat lisäksi sellaista murretta, että olivat varmaan aika kaukaa.
Mulle tuli mieleen, että jospa tuo äiti on pakannut omat ja poikiensa kamat tuohon rinkkaan ja ovat lähteneet kaupunkiin pakoon perheen isää?
Kommentit (11)
Toivottavasti et näe minua lasteni kanssa, se että olen päivällä ostoksilla heidän kanssaan ei tarkoita että olisimme karkumatkalla. Isukki on töissä ja silti on kiva ostaa vaikka sitten sitä limua keran kesässä... Pinnakin voi olla kireällä, ihmisiä kuin tässä ollaan.
ap.
Pojat katsoivat äitiään suoraan silmiin, äidin katse oli välttelevä ja vaikutti siltä, että tuo äiti oli aivan loppu. Ei ollut mitään tavallista meininkiä.
Toivottavasti et näe minua lasteni kanssa, se että olen päivällä ostoksilla heidän kanssaan ei tarkoita että olisimme karkumatkalla. Isukki on töissä ja silti on kiva ostaa vaikka sitten sitä limua keran kesässä... Pinnakin voi olla kireällä, ihmisiä kuin tässä ollaan.
Tunnistan kyllä tavallisen väsymyksen ja kiukuttelun, mutta kaksi isoa ja kilttiä poikaa mukana ja äiti käyttäytyi todella oudosti.
kehität draamaa tuskastuneesta äidistä kaupassa. Ehkä äidillä oli hiki repun takia, jonka ekoterrorostipuoliso käski ottaa maatumattomien muovikassien sijaan. Se inhosi kaupunkia jossa nyt siis asuu. On muuttanut sinne uuden puolisonsa perässä. Teineillä on syytäkin pelätä, koska ovat juuri jääneet kiinni äidin kukkarosta kolikoiden nyysimisestä.
Voi olla, että tuskastunut, vierasta murretta puhuva äiti vie lapsensa metsään ja jättää sinne ilman keksinmuruja. Niinpä punahilkan susi syö heidät aikanaan tai joutuvat pipritaloon uuniin paistettaviksi.
Äiti muuttaa seuravaana kaupunkiin ja perustaa siellä uuden täydellisen perheen, mutta kun kaikki alkaa taas mennä pieleen, hän kiristelee hampaitaan pottukellarissa, hakkaa vasaralla seinään ja sähisee "kaiken oltava täydellistä!" UUdet lapset keräilevät hammasharjojaan ja passejaan, yrittävät lentää ilmapallolla karkuun Ruotsiin. Kaasupallot he keräsivät salaa Citymarketin mainoskampanjoista ja vaalitoreilta.
mutta silti tuli sellainen olo että näitköhän minut;) Onneksi lasten lukumäärä ja ikä ei täsmännyt!
voi voi! mitäs nyt aattelit tehdä? ilmotatko lasten suojeluun, että äiti rinkka selässä mulkoili sen teinejä pahasti? vai ottasitko kylmän suihkun ja keskittyisit olennaiseen, eli omaan elämääs.
ap.
Eikä elämäni ole outoa, mutta jäin pohtimaan tuon äidin tarinaa. Tunsin surua poikien puolesta, koska vaikuttivat niin kunnollisilta ja kivoilta.
mutta en kehdannut. Olisi ehkä tullut jotain ilkeää päin minunkin naamaani.
ap.
kahden nuoren miehenalun elämän olemalla heille välttelevä ja tuskastunut kaupassa. Näin ne narsistit syntyvät ja sinä joudut kantamaan ikuista syyllisyyttä siitä, ettet tarjonnut lapsille edes jätskipuikkoja oljenkorreksi silloin, kun olivat ihan kuilun reunalla.
pienen tyttönsä kanssa Kuninkaanportin Shellin Simpukassa. Äiti - pukeutunut melko provokatiivisesti - teki ystävättärensä kanssa tuttavuutta kolmen miehen kanssa ja lähetti tyttönsä leikkimään leikkinurkkaan jonne palautti tämän tytön käydessä norkoamassa, joko lähdettäisiin kotiin.
Äiti lähti muuten ulos kaverinsa kanssa tupakalle ja viipyi melko kauan poissa - jäin odottamaan ja seuraamaan tilannetta. Jos äiti ei olisi palannut ennen lähtöämme, olisin ilmoittanut asiasta henkilökunnalle.
on kiire ja hermot mennyt poikienkin kanssa jo 2 vuotta sitten