Tuksu kirjoittaa muistelmat - jos kustantaja löytyy.
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/1165522/johanna-tukiainen-…
Kohublondi Johanna Tukiainen etsii kustantajaa elämäkerralleen, jota hän on alkanut kirjoittaa mökillä Varkaudessa.
– Siinä kerrotaan myös lapsuudestani ja nuoruudestani. Kirjassa tulee olemaan sellaisia juttuja, joita ei julkisuudessa ole vielä tiedetty. Etsin teokselle kustantajan, kun pääsen Helsinkiin, Johanna suunnittelee.
Hän on viettänyt jo jonkin aikaa kesälomaa perheensä kesämökillä Varkaudessa, jossa hän juhli myös 32-vuotissyntymäpäiviään. Samana päivänä oli määrä olla hänen ja ex-kihlatun Arton häät Helsingin Tuomiokirkossa.
– Ei minulla ollut haikea fiilis, sillä se olisi ollut elämäni moka, jos olisin moisen rentun ja huijarin kanssa mennyt naimisiin. Hän olisi ollut myös todella huono isä lapsille. Jatkossa aion tavata miehiä vain ulkomailla. Minulla olisi ollut vaikka kuinka paljon deittejä Ruotsissa ja Amerikassa, mutta panin kaikki jäihin Arton takia.
(MTV3)
Kommentit (4)
olisiko mitään jos kiinnittäisit huomion ennemmin laatuun kuin määrään.
"olis ottajia ihan Ruotsissa ja Amerikassa" joopa joo
No nyt hän voi ottaa yhteyttä näihin ehdokkaisiin kun on vapaa nainen.
Ruotsissa, Amerikassa ja Maiamissa. Onko oikeasti vasta 32-vuotias????
Jatkossa aion tavata miehiä vain ulkomailla. Minulla olisi ollut vaikka kuinka paljon deittejä Ruotsissa ja Amerikassa, mutta panin kaikki jäihin Arton takia.