Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Karppaajat!

Vierailija
02.08.2010 |

Mitä pikasyömistä suosittelet? Esim. iltavuoron jälkeen kotiin ja huutava nälkä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten paljon te syötte munaa viikoittain? Olen siis vasta aloittelemassa ja koko elämän kun on hoettu että 1 muna viikossa kolesterolit kurissa niin vaikea tajuta että oikeasti joku syö päivittäin. :)

Vierailija
2/6 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kananmunaa on tutkittu lisää eikä sen todeta nostavan kolesterolia sen enempää kuin mikään muukaan. Jos olet terve.

Ihmisen elimistöhän tuottaa itse kolesterolia. Jos syöt kolesterolipitoista ruokaa, elimistösi tuottaa vähemmän kolesterolia, yksinkertaista, ja tasapaino säilyy.

Ja kananmuna on muutenkin todella terveellinen ravinto!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvän matkaa kolmatta kymmenettä kananmunaa viikossa. Arvot ovat kohdillaan, joten jatkankin näin. Erinomaista karppiravintoa ja mutenkin :)

Vierailija
4/6 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vie jo monen monta munaa pois ruokavaliosta. Saathan sä täyttää ainakin sen tyhjiön ihan vapaasti, jos olet huolissasi. (vaikkakin nähdäkseni ihan turhaan)

Vierailija
5/6 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sekaan kinkkusuikaleita, metwurstia, paistettua jauhelihaa tms. mitä nyt sattuu kaapissa olemaan. Ja jotain hyvää maustesekoitusta päälle, esim. Thai curry. Alle 10 minuutissa valmis.

Vierailija
6/6 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis vasta aloittelemassa ja koko elämän kun on hoettu että 1 muna viikossa kolesterolit kurissa niin vaikea tajuta että oikeasti joku syö päivittäin. :)

Ihan virallisissa ravintosuosituksissa on luovuttu munarajoituksesta jo kymmenisen vuotta sitten, koska kananmunan kolesteroli ei vaikuta veren kolesteroliin juuri lainkaan.