Apua, 10v. poikani haisee hielle.
Onko normaalia että jo tuon ikäiset alkavat kainaloista haista hielle. Huomasin äsken kun poika tuli hiattomalla yöpaidalla viereeni, että tunkkainen haju ja haistin paitaa kainalosta niin selvä hiki. Ei byt ihan vielä viittis dödöä käyttää kun on noin lapsi vielä. Ei muita murrosiänmerkkejä ole näkynyt vielä... onko normaalia?
Kommentit (8)
Osta pojalle jotain sensitive hajutonta dödistä Erisania tai vastaavaa. Minulla useita poikia, joista yksi alkoi haista hielle jo 7-vuotiaana, vaikka muuten aivan lapsi vielä.
Kainaloiden pesu päivittäin, mieluiten tietysti suihku päivittäin. Dödöä sitten tarvittaessa.
Ensimmäiseksi tuli mieleen, että lapsesi on touhunnut koko päivän, eikä ollut nyt illasta käynyt suihkussa - oliko näin? Eli varmasti vähän tuoksahtaakin :).
t. äiti, jonka 10 v pojalla on alkanut tulla näppylää nenään :-D
ostanut itselleen dödöä, mutta ei ole vielä käyttänyt kun olen sanonut ettei tartte ennen kuin alkaa hiki haista. Olen vaan kovin ihmeissäni kun pojilla sanotaan murkkuiän alkavan myöhään ja itse en ole tuossa iässä vielä mitään dödöistä tietänytkään...että sellaista sulle ääliö ihminen!Taitaa olla elämäs karmeeta kun noin fiksusti vastaat! Nimim. Kuukautiset alkaneet 16vuotiaana!
Opeta hänet nyt vimeistään peseytymään suihkussa joka ikinen ilta ja laittamaan tarvittaessa sitten puhtaalle iholle deodoranttia tai talkkia. Vaatteet vaihtoon joka ilta.
Kainaloiden pesu päivittäin, mieluiten tietysti suihku päivittäin. Dödöä sitten tarvittaessa.
Ensimmäiseksi tuli mieleen, että lapsesi on touhunnut koko päivän, eikä ollut nyt illasta käynyt suihkussa - oliko näin? Eli varmasti vähän tuoksahtaakin :).
Sitä aiemmin kävi 3-4 kertaa viikossa suihkussa, nyt 1-2 kertaa päivässä riippuen onko liikuntaharrastus ja mihin aikaan.
Niin ja murrosikä ei ole alkanut vielä ja ihan lääkärikin sanoi että kaikilla ei enteile murrosikää vaikka hiki alkaakin haista.
Ei muuta kuin pojan kanssa dödöä ostamaan, ääliö!