Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3kk aikaa olla rantakunnossa, vinkkejä miten onnistun!

Vierailija
01.08.2010 |

Painoa ei tarvitse pudottaa mutta lihasta haluaisin peppuun, pohkeisiin, käsivarsiin ja kiinteyttää voisi noita reisiä ja vatsaa. Mutta miten tämän teen kun työ tosi epäsäännöllistä reissuineen ja kaksi lasta ja opinnot vielä siinä sivussa. Tähän asti lenkkeily on saanut riittää liikunnaksi n.2 krtaa vko, mutta mitenkäs nuo lihakset hankin kotioloissa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/5 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse osti käsipainot prismasta ja olen tämän vuoden puolella nostanut puntteja joka pvä, ei enää allit hölsky...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) paljon liikuntaa!! hölkkää 2-3 kertaa viikossa ja lihaskuntoa 2 kertaa viikossa. Lihaskuntoa voit tehdä kotonakin oman kehon avulla esim:

-lämmittely

-askelkyykkyä 3x20

-kyykkyjä 3x20

-suoria vatsalihaksia selinmakuulla tai Hoover 3x maksimi

-vinot vatsalihakset =vartalonkierrot

-punnerruksia 3x15

-ojentapunnerruksia penkin/sängyn reunalla 3x15

2) ruokavalio kuntoon! paljon proteiinia,roskaruoka ja herkut pois, paljon kasviksia ja täysjyväviljaa

Vierailija
4/5 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa vaan taitaa aika tulla rajaksi noiden kuntoilukertojen kans, vai kuinka pitkiä harjotusaikoja tulisi olla. Mikä on Hoover? Ongelma saattaa olla myös se ettei paino enää tipu, sillä ruokahalu minulla on aika mitätön vaikka kuinka urheilisin. Pituutta 168cm ja painoa 51kg.

ap

Vierailija
5/5 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on innostunut treenaamaan kotona kahvakuulan avulla. Helppoa, kivaa ja TEHOKASTA.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi