Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuo alempi koirakeksustelu tuo mieleen, kuinka

Vierailija
01.08.2010 |

ihania kissat vaan on. En ole ikinä kuullut, että kissa olisi purrut ketään, edes raapinut. Meillä ollut monta kissaa ja kaikki aivan ihania. Ei ole repineet tapetteja, ei sohvia jne. Lisäksi ihanan pehmeitä, tulevat viereen kehrämään eivätkä haise kuten koirat. Ja ennen kaikkea, voi luottaa siihen, ettei vauvaa tapa puremalla tai muutenkaan (no juu, pitää valvoa vaunujen lähellä)

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua on vaan moni kissa purrut ja raapinut, kun oon sellaistekin kanssa aikoinaan ollut paljon tekemisissä.

Vierailija
2/18 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet iltapäivälehdessä sellaisia lööppejä nähnyt esim?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raavi, tai pure? Hoh hoh.

Vierailija
4/18 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei kyllä. En usko että sulla on koskaan ollut kissaa!

Vierailija
5/18 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan kuullut tai nähnyt sellaista. Milloin olet iltapäivälehdessä sellaisia lööppejä nähnyt esim?

mutta kyllä mua ja montaa muutakin tuttua on kissa purrut tai raapinut.

Vierailija
6/18 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta monella kaverilla on tai on ollut, lisäksi oon asunut kolmessa sellaisessa kodissa, jossa on ollut kissa. Eikä mulla oo mitään kissoja vastaan muuten.

Vierailija
7/18 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja koira (koiria) ja kyllä ne kissatkin purevat ja raapivat. Kovin helposti eivät ehkä pientä hengiltä saa (lukuunottamatta vauvan tukehduttamista), mutta aika pahaa jälkeä saa raapimalla esim. silmät päästä.

Lapsen hoitopaikassa muuten on kissa ja kerran oli naama ihan raavittuna, kun taapero oli vähän jahdannut kisua.

Onkohan ap:lla ulkokissoja, jotka tekevät tarpeensa pihalle ja raapivat raapimisensa ulkona.

Vierailija
8/18 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat on joskus purreet ja raapineet ihmisiä, ja saattavat myös haista. Mikä yllätys!

Vierailija
9/18 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei edes odota, ettei kissa purisi ja rapisi.

olet iltapäivälehdessä sellaisia lööppejä nähnyt esim?

Vierailija
10/18 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja koira (koiria) ja kyllä ne kissatkin purevat ja raapivat. Kovin helposti eivät ehkä pientä hengiltä saa (lukuunottamatta vauvan tukehduttamista), mutta aika pahaa jälkeä saa raapimalla esim. silmät päästä.

Lapsen hoitopaikassa muuten on kissa ja kerran oli naama ihan raavittuna, kun taapero oli vähän jahdannut kisua.

Onkohan ap:lla ulkokissoja, jotka tekevät tarpeensa pihalle ja raapivat raapimisensa ulkona.

Kuulostaa ihan häiriintyneeltä kissalta. Kuten sanoin, meillä ollut vuosien varrella vaikka kuinka monta kissa eikä koskaan raapimista ja purehmista! Juu ja ulkokissoja ovat

Vierailija
11/18 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas olen yllättynyt jos törmään kissaan joka ei raavi ja pure ja käyttäydy kuin mielipuoli.

Vierailija
12/18 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan häiriintyneeltä kissalta. Kuten sanoin, meillä ollut vuosien varrella vaikka kuinka monta kissa eikä koskaan raapimista ja purehmista! Juu ja ulkokissoja ovat

Koska kissat ovat suurummaksi osaksi ulkona, niin mikä yllätys, etteivät raavi ja tuhostele paikkoja sisällä! Kysypä keneltä tahansa kissanomistajalta, jolla on ollut useita kissoja, ovatko raapineet vaikkapa tapetteja, sohvia yms. Todella monet kissat myös raapivat/purevat ihmisiä, ja se on aivan normaalia.

Vierailija
13/18 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut kissoista =((

ap

Vierailija
14/18 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut kissoista =((

ap

Vierailija
15/18 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kamalaa mitkä kokemuksia sulla on ollut kissoista =((

ap

Tykkään kissoista, niin kuin kaikista muistakin eläimistä.

Vierailija
16/18 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka saattoi ihan ilman mitään ennakkovaroitusta käydä päälle kun sitä silitti. Puri, kynsi, sitten säntäsi tiehensä. KUseskeli myös mihin sattuu. Tää oli vieroitettu jotakin 6-viikkoisena, kaverini oli pelastanut sen ettei sitä olisi hukutettu. Joskus tuli kieltämättä mieleen, että kannattikohan se :(

Vierailija
17/18 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat tosiaankin raapineet tapetteja, sohvia, mattoja vaikka raapimapuita on kaksinkin kappalein. Ihmisiä eivät ole ikinä raapineet eivätkä purreet, ovat mitä ihanimpia lötköpötköjä :) Mutta tohon kyllä yhdyn, että ulkokissat purkavat pahantekotarmonsa ulkona, sisäkissat riehuvat sitten sisällä.

Mulla oli joskus ulkona liikkuvia kissoja jotka eivät tehneetkään sisällä juuri muuta, kuin kävivät syömässä ja nukkumassa.

Vierailija
18/18 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mulla on kissa ja koira. Koira ei haise ja tulee myös viereen köllöttelemään ja on pehmeä. Myös kissa on pehmeä ja ihana. Mutta osaa myös olla itse piru...tuhonnut monta johtoa meiltä puremalla ne poikki. Tietää myös että jos jotain tahtoo ja nostaa tassun tapetin päälle niin saa haluamansa. Ja kyllä kissat on yhteenlaisiin vahittavia lasten kanssa kuin koiratkin. Kissat osaavat olla paljon ovelampia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi