Onko mun mies ihastunut toiseen naiseen?!
Työpaikalla joku suttura, sattumoisin myös mun ystävä on siellä. Kaverilta sitten kuulinkin mitä peliä ukko siellä pitää.
On kuulema nähnyt muutaman kerran miehen juttelevan kahden kesken tuon naisen kanssa, tuskinpa mitään työasiaa kun nainen on nauranut ääneen ja hivellyt hiuksiaan samalla. Ja kerran oli tehnyt sitten niin, että kun tuo nainen oli jäänyt pitempään vuooon, niin ukko oli jäänyt _palkatta_ työpaikalle! Oli iltakymmeneen saakka, siis yli kuus tuntia omalla ajallaan! Mulle sanoi vain että oli töitä joita piti tehdä alta pois. Vaan eipähän ole muulloin ollut tuommoista, vaan tuon kerran kun se sutturakin oli ollut töissä.
Ylireagoinko vai mitä tästä pitäis ajatella?
Kommentit (4)
Vähän ihmettelen sun kaveriasi, kun on noin mitättömän jutun sulle kertonut.
Ja toi työpaikalle jääminen ei myöskään todista mitään. Jos olisit mies, täällä huudettaisiin, että jssap ja sanottaisiin, että olet vainoharhainen.
meikä on miesten alalla töissä ja me nauretaan aivan älyttömästi. Ja totta tosissaan harvoin ne työasiat on mitkä naurattaa.
Mut ei meillä silti suhdetta silti ole. Tosin en mä ylitöihin jäis palkatta, noin niinku muuten vaan.
ei välttämättä mitään sen vakavampaa kuin mielenkiintoinen uusi työkaveri