Mulla on oksennustauti, ripuli ja menkat. Pistääkö joku paremmaks...
Kommentit (19)
Norovirus kolme päivää synnytyksen jälkeen, noin litran veren hukka. Olin kuin haamu kun painoa lähti viisi kiloa yhdessä yössä.
Ei muuta ku voimia ja paranemisia...
(jolloin oksentelin aika monta kertaa)
onneksi tämä on aika lyhytkestoista, tai ainakin muulla perheellä ollut, kesto vain 1-2 päivää.
ap
Joten ottaissin nuo sun riesat ennemmin, koska niistä varmasti paranee. Onneksi mulla on myös hyvä ennuste parantua, mutta silti pelottaa....:(
Joten ottaissin nuo sun riesat ennemmin, koska niistä varmasti paranee. Onneksi mulla on myös hyvä ennuste parantua, mutta silti pelottaa....:(
Toivon sulle paranemista ja kaikkea hyvää!
ap
tai pikemminkin avaajaa. Hänen vaivansa on ohimeneviä.
Ei taida olla hänellä edes lähipiirissään vakavaa sairautta tai pitkäaikaissairautta.
tai pikemminkin avaajaa. Hänen vaivansa on ohimeneviä. Ei taida olla hänellä edes lähipiirissään vakavaa sairautta tai pitkäaikaissairautta.
Ei taida olla hänellä edes lähipiirissään vakavaa sairautta tai pitkäaikaissairautta.
Kyllähän mä joo tajuan että mun vaivat paranee, mutta meinaatko ettei silti saa valittaa vaikka oksentelee, ripuloi ja valuu verta samaan aikaan...
ap
ohis
Menikö paremmaksi? Tunnen oloni ainakin HELVETIN seksikkääksi!
Ainiin, ja oon vielä raskaana joten hoitaminen on vähän hankalaa.
Menikö paremmaksi? Tunnen oloni ainakin HELVETIN seksikkääksi!
Ainiin, ja oon vielä raskaana joten hoitaminen on vähän hankalaa.
Kärsitään yhdessä, tsempit :)
t. ap
Ymmärrän silti, että olosi on tukala. Ei tällaisen asia uskoisi osuvan kohdalleen. Mäkin luulin kuukausi sitten olevani terve. Näin elämä yllättää. Mutta ei oksennustautikaan mukava ole. t. se, jolla on aivokasvain
siinä on kyllä yks vaiva, joka kilpailee ykköspallista oksennustaudin kanssa kamalimman (suht vaarattoman, pitänee lisätä etten ärsytä joitakuita...) vaivan kanssa! Muista karpalomehu!
ap
Mulla on oksennustauti, ripuli ja menkat. Pistääkö joku paremmaks...
Mulla oli kerran yhtäaikaa menkat, ripuli, huuliherpes ja flunssa. Ei ollut kivaa.
et jos on kunnon vatsatauti eli tuohon ripulointiin ja oksuun lisää vielä mahakivun (ja kenties vielä korkean kuumeen), niin ei kyllä tietokoneella istuskelee, vaan kieriskelee tuskissaan sängyssä ja toivoo kuolevansa. Tällainen mulla oli jokunen aika sitten eli jos siinä koneella jaksat istuskella ja heittää läppää, niin ei kovin paha tilanne ole.
Itse tulkitsin otsikon niin, että ap tahtoo oikeastaan viljellä mustaa huumoria. Itselleni selalinen tuo jonkilaista lohtua, kun sattuu monta sinäänä harmitonta tautia samaan aikaan.
Huomatkaa muuten, ettei aivokasvainta sairastava kiorjoittaja tässä ketjussa ole lainkaan tekopyhä! Kaikkea hyvää hänelle!