Lue keskustelun säännöt.
apua (=
01.08.2010 |
moikka! oon tässä ajatellu että ottaisin huulikorun, soitan poikkihuilua, niin tietäisikö kukaan pydtyykö soittamaan jos on joku tommoinen lävistys?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
eikun väärinpäin '=)'