Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nelikymppiset, olitko 25-vuotiaana energisempi kotitöiden suhteen kuin nyt?

Vierailija
31.07.2010 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienen yksiön siivous tuntui aina ylivoimaiselta urakalta

Vierailija
2/10 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mulla oli silloin vauva ja 2-vuotias lapsi, niin jaksoin enemmän kuin nyt. Olen itsekin ihmetellyt, miten olen niin väsynyt ja lässähtänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan en ole saanut mitään tyydytystä kotitöiden tekemisestä.

Vierailija
4/10 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksikseni. Mahdoinkohan siivota koskaan kunnolla. :)

Vierailija
5/10 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muistan, että siivouspäivää pidin kerran viikossa. En muista, että olisin mitenkään intoileva ollut siitä. Tykkäsin että oli siistiä.

Nykyään mies siivoaa ja minä olen apurina jos jaksan.

Vierailija
6/10 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta vähän vaille nelikymppisenä vaatimustasoni kodin siisteydessä ja taloudenhoidon laadussa kohosi nykyiselle tasolle. Hankin silloin jopa mankelin, jolle aiemmin naureskelin. Nykyään käytän paljon aikaa kodinhoitoon ja nautin siitä, vaikken mikään varsinainen siivousfriikki olekaan.

Vierailija
7/10 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoisen kanssa äitiyslomalla oli tylsää ja siivosin ja siivosin ja hoidin vauvaa, oli niin kylmä talvikin ettei ulos päästy.

Nykyisin en siivoa kuin kerran kuukaudessa tai en edes silloin.

Vierailija
8/10 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten suuri syy nykyiseen jaksamattomuuteen on ylipainossa. Kyllä silti huomaan että on tullut myös "vanhuuden" mukanaan tuomaa laiskistumista. Ei ole enää niin "lapsenomaisen" innostunut uusista jutuista kuin vielä 25-veenä oli. Silloin minulla ei ollut vielä lasta, joten nykytilanne ei ole oikein vertailukelpoinen.

Vierailija
9/10 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ylimääräistäkin sen verran että voi tilata vaikka kevätsiivouksen tai ikkunanpesijän jos ei vaikka huvita

Vierailija
10/10 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtuivat niin pieniin ympyröihin. asuin yksiössä yksin. työssäkäynnin lisäksi ei ollut mitään rasitteita. Nyt asun omakotitalossa, jossa iso puutarha ja lapsiakin vielä paimennettavana. Vaikea sanoa, olenko energisempi. Jos nyt asuisin yksiössä yksin niin ehkä jaksaisin enemmän kuin silloin jaksoin. Nyt kun kuitenkin joutuu tekemään enemmän töitä ihan joka arkipäivä, niin tuntuu että olen väsyneempi kuin 25-vuotiaana. Luulen, että se johtuu vain vastuun ja työmäärän lisääntymisestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi