Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sokerointi

Vierailija
31.07.2010 |

Oletteko käyneet sokeroimassa karvoja? Onko ollut hyviä kokemuksia. Onko karvankasvu vähentynyt, mites karvan laatu?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette sokeroi itse? Sokerimassaa saa netistä nykyään, jos omat keitokset ei onnistu. Itse vedän sokerilla kainalot ja alakerran. Kainaloista sokerointi sattui ekoilla kerroilla, enää ei.

Sääret otan epilaattorilla, mutta siirryn varmaan sokerointiin niissäkin.

Olen muuten nyppinyt pinseteillä bikinirajan jo vuosikausia eikä siihen kasva enää karvaa. Eli kyllä juurineen poistaminen säännöllisesti heikentää kasvua.

Vierailija
22/25 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette sokeroi itse? Sokerimassaa saa netistä nykyään, jos omat keitokset ei onnistu. Itse vedän sokerilla kainalot ja alakerran. Kainaloista sokerointi sattui ekoilla kerroilla, enää ei.

Olen muuten nyppinyt pinseteillä bikinirajan jo vuosikausia eikä siihen kasva enää karvaa. Eli kyllä juurineen poistaminen säännöllisesti heikentää kasvua.

En sokeroi itse sen takia, että musta on oikeastaan rentouttavaa käydä siellä kosmetologilla. Se on vähän sellainen lepohetki, joskin hieman kivulias sellainen. Oon käynyt samalla kosmetologilla pitkään ja se on niin mukava tyyppi että mielelläni meen sinne aina uudestaan. Jos alkais itse sokeroimaan niin varmaan arastelisin sitä kipua sen verran että en sais aikaan kunnollista jälkeä, mutta kun toinen tekee sen niin siinä ei voi alkaa mitenkään väistelemään ja arastelemaan. 

Vaikka tää on vanha ketju, niin mun kokemukset sokeroinnista on pelkästään hyviä. Kyllähän se hieman tuntuu mutta se kipu on ihan kestettävää ja se kipu kestää ihan pienen hetken eli sen nykäisyn verran. Itse olin ihan kauhuissani ensimmäisellä kerralla ja sitten kun aloitettiin niin naurahdin ja sanoin kosmetologille "ai ei tää ookaan niin paha mitä luulin". Otan aina kainalot, brassin ja sääret samalla kertaa ja noista eniten tuntuu mulla säärten sokerointi. Karvat kasvaa paljon hennompina takaisin ja tärkein on että sänki ei kutita toisin kuin sheivatessa. Mulla on niin herkkä iho että sheivaamista se ei kestä oikeastaan ollenkaan mutta sokerointi käy hyvin! 

Vierailija
24/25 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kasvot? Voiko leukaa sokeroida tai poskia?

Vierailija
25/25 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sokeroi itse sen takia, että musta on oikeastaan rentouttavaa käydä siellä kosmetologilla. Se on vähän sellainen lepohetki, joskin hieman kivulias sellainen. Oon käynyt samalla kosmetologilla pitkään ja se on niin mukava tyyppi että mielelläni meen sinne aina uudestaan. Jos alkais itse sokeroimaan niin varmaan arastelisin sitä kipua sen verran että en sais aikaan kunnollista jälkeä, mutta kun toinen tekee sen niin siinä ei voi alkaa mite

Samat kokemukset. Nykyään vähän sellainen hemmottelu- ja lepohetki, ja kun käy aina samalla kosmetologilla niin käynti on rento ja avoin. Eka kerta sattui paljon, mutta kerta kerralta helpompaa. Nyt noin puolitoista vuotta ja kymmenen kertaa käynyt, niin ei satu enää oikeastaan yhtään. Brassi ei yhtään, kainalot jonkin verran. Karvojen kasvu varsinkin brassin alueella vähentynyt paljon. Hennompaa ja harvempaa. Kannattaa kyllä etsiä osaava sokeroija, varsinkin brassiin erikoistunut. Eihän sokerointi tietysti ihan halpaa ole, mutta mitä pidempään käy ja karvojen kasvu hidastuu, niin käyntivälit voi olla vähän pidempiä. Itsellä käynyt sama kuin monella, että tähän jää koukkuun.