No sanokaaa nyt sitten, mitä mieltä olette 17v äidistä!
Kommentit (26)
Ja minulla on omakohtaista kokemusta, äitini sai minut 19-vuotiaana. Ei hän mitään minua hoitanut, kuten äitien kuuluisi, koulukin oli vielä kesken. Menojalka sillä vipatti. Olin varmaan lähes kaikki viikonloput sun muut ajat isoäidilläni hoidossa, hän kun oli tuolloin 4-kymppinen kotirouva. Alussa asuivat isä ja äiti molemmat äitini kotona, kun ei ollut varaa omaan vuokra-asuntoonkaan.
Voin sanoa, että minulla on äitimäisemmät tunteet isoäitiäni kohtaan ja kaverimaisemmat äitiäni. Valitettavasti, mielestäni tämä on surullista.
Ei liian nuorena lapsia, pliis, toivoo tällainen nuoren äidin lapsi!
Minäkin olen teiniäidin lapsi, rakastan äitiäni yli kaiken ja hän on todella ihana ihminen. Kasvattanut minut kunnon ihmiseksi. Olen todella onnellinen, että hän sai minut nuorena, koska näin saan pitää hänet todennäköisesti elämässäni pidempään :-)
..ammatillsien koulutuksen, katon päälle ja TYÖPAIKAN, jotta voit elättää muykelosi.
Vai et?
TULET SIIS MUN RAHAPUSSILLE????
Jotta SINUN rahat säästyisi. Heitä maksamasta veroa. Sillähän siitä selviää. Uskomattoman itsekästä. Vai kateellista, kun osa pystyy elämään köyhyyden rajamailla ihan hyvää elämää? Ei sitä lasta kannata suunnitella sinne "sopivaan" aikaan. Sitä kun ei ehkä ole koskaan.
Kannattaisko sinunki alkaa elämään.
minkä ikäisenä on sopiva äidiksi/isäksi.Itse olen esikoisen saanut 18 vuotiaana, täytin melkein heti 19 ja nyt 22 vuotiaana on 3 lasta, eli reilun vuoden välein tulleet.Pidän itseäni hyvänä äitinä, tosin olen leikkipuistoissa ja muskarissa törmännyt ennakkoluuloihin, mutta se vaan antaa lisäpontta näyttää että nuorikin voi olla hyvä äiti.Ärsyttää kun nuoria mollataan, samoin kun nelikymppisiä ensisynnyttäjiä.Uskon vakaasti että jokainen on paras äiti omalle pienelleen ikää katsomatta.
nää kommentit et tuut siis mun rahapussille,jokainen teistä on ollu kotona ja nostanu kelan tukea
Onneksi olkoon! Lapsesta välittäminen on tärkeintä, mitä voi lapselleen antaa.
Nyt näitä on neljä ja mulla amk-tutkinto taskussa.
Minä olen tehnyt kaikkeni, että lasteni olisi hyvä olla, onnistumista mitattanee sitten, kun nämä ovat aikuisia. Toki olen nyt nuorimmaiselleni (5kk) kovin erilainen äiti kuin esikoiselle kahdeksan vuotta sitten. Johtuuko sitten iästä vai lasten tuomasta kokemuksesta.
Toiset on valmiita tähän leikkiin aikaisemmin, toiset myöhemmin ja kolmannet ei koskaan.