Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt täytyy kyllä ihmetellä joidenkin mammojen järjenjuoksua!

Vierailija
30.07.2010 |

Olin erään artistin keikalla, ja sinne oli vanhemmat raahanneet aika paljon lapsiakin vaikka oli illalla ja liputkin 50€/kpl. No ei siinä mitään, mutta kun vieressäni oleva porukka, kaksi mammaa ja pari noin 10-vuotiasta tyttöä pisti kyllä silmään.

Mammat haki kilvan juotavaa itselleen, lapsille puhuivat vaan että keikan jälkeen sit haetaan limpparit kiskalta. Oli tosi kuuma ja pienempi lapsista valitteli, että koska lähdetään, vieläkö kauan jne.

Lämppärin jälkeen lapsi alkoi kahta kauheemmin kysellä, että joko lähdetään, johon mammat vaan että ihan kohta (vaikka selkeästi aikoivat olla koko tulevan keikan). No, muutama biisi varsinaista artistia meni ihan ok, oli tosi kuuma ja todella meluisaa (musiikki kovalla ja 2000 fania saa myös ääntä aikaan). Mut sit tää tyttö alkoi joka biisin välissä suorastaan rääkyä, että lähdetään, lähdetään, haluun pois. Mammat siinä, että oota mä haluun kuulla sen ja sen biisin.

Lähtivät sit keikan loppupuolella, lapsi hyvä ettei jo itkua vääntänyt siinä vaiheessa. Oli siinä kyllä taas äideillä prioriteetit kohdillaan (no joo olihan liput olleet kalliit ja ihana mies lavalla heilumassa ilman paitaa hikisenä...)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset vaan tosin siitä kärsii, mutta sitähän nää vähä-älyiset ei osaa ottaa huomioon.

Vierailija
2/11 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttää, että aina on joku wähäjärkinen joka näistä provoista jaksaa innostua?

Mun vanhemmat otti usein mun pikkuveljen mukaan ryyppykeikoilleen. Siis ihan baariin keskellä yötä. Kyllä todellakin kaikenlaisilla ihmisillä on lapsia. Ap:n kuvaama tilanne ei ole musta mitenkään uskomaton, että edes epäilisin provoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostain kun lapsi haluaa???? Voihan olla ja jopa todennäköistä, että noiden lasten kanssa oli etukäteen sovittu, mihin mennään ja lapset nimen omaan halunneet tulla mukaan. Jos näin on, niin en minä ainakaan mihinkään ekasta rääkäisystä lähtisi enkä kymmenennestäkään, vaan sanoisin, että "sovittu on, että tänne tullaan, liput on maksettu, joten täällä ollaan keikka loppuun". Tietysti se, ettei ämmillä ollut lapsille vesipulloja oli kauhea virhe - jos sii näin oli.

Vierailija
4/11 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan tänään tapahtunutta ja täysin meni kuten kuvailin. Ihmettelin suuresti, miksi aikuiset raahasi sinne lapsiaan. Kyllä munkin poika tykkää kyseisestä musiikista, mutta ei tullut mieleenkään ottaa mukaan tuollaiseen tapahtumaan.

Tai ok jos lapsi jaksaa keikalla olla, mutta jos väkipakolla pidetään niin ei kyllä varmaan lapselle jää kovinkaan hyvä muisto keikasta.

Vierailija
5/11 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se joku salaisuus? Kirjoitat sillä tavalla eräästä artistista vaikka olisit voinut nimetä aivan hyvin.

Vierailija
6/11 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se joku salaisuus? Kirjoitat sillä tavalla eräästä artistista vaikka olisit voinut nimetä aivan hyvin.

Vierailija
7/11 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostain kun lapsi haluaa???? Voihan olla ja jopa todennäköistä, että noiden lasten kanssa oli etukäteen sovittu, mihin mennään ja lapset nimen omaan halunneet tulla mukaan. Jos näin on, niin en minä ainakaan mihinkään ekasta rääkäisystä lähtisi enkä kymmenennestäkään, vaan sanoisin, että "sovittu on, että tänne tullaan, liput on maksettu, joten täällä ollaan keikka loppuun". Tietysti se, ettei ämmillä ollut lapsille vesipulloja oli kauhea virhe - jos sii näin oli.

Vierailija
8/11 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka se nyt ei ehkä tässä ollut oleellista

ap

Vierailija
9/11 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alue oli rajattu alle 18-vuotiaille ja yli. Mammat oli toki anniskelualueella, lapset siinä vieressä alle 18-vuotiaiden alueella. Ja ei tuoneet mammat lapsille juomista samalla kun itselleen hakivat vaan puhuivat (useampaan kertaan) siitä limpparista jota hakevat sit kiskalta.

ap

Vierailija
10/11 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai mitä? Olisit sitten itse mennyt tarjoamaan juomaa lapsille kun muutenkin niin tarkasti kyttäsit :)

Vierailija
11/11 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mä en lähtenyt hakemaan yhtään mitään juomaa saati vieraille lapsille. Keskityin kuitenkin enemmän siihen itse keikkaan, mutta ei voinut olla huomaamatta vieressä tapahtuvia asioita.

ap