Kesämammat vm2006!!!
Huomenta! Olen huomanut että meitä juuri plussaneita onkin jo jonkun verran. Joten alotetaanko ihan oma pino ja tutustutaan vähän.
Minulla on pian 2 vuotias poika. Ja toinen nyt siis tulossa. LA olisi 16.kesäkuuta. Kaikki on niin alussa.... jännittää ihan kamalasti. SIIS kaikki... raskaus, synnytys, miten pärjää kahden kanssa jne...
Milloin meinaatte neuovlaan soittaa? Mä en edes muistaa milloin sinne ekaa kertaa pitäisi mennä, olikohan rv about 7-8?
Mulla ei ole vielä mitään oireita, ihan kun en olisikaan raskaana =) Mutta kyllä se testi 2 viivaa vaan näytti.
Niin ja onnea kaikille juuri plussaneille. Toivottovasti meitä täällä pian PALJON!
Kirjoitelkaa!!!!!
Vepeli2 =)
Meikäläinenkin plussasi pari viikkoa sitten. Esikoinen on 1v1kk eikä kuukautisia ollut välissä, joten la on aika epäselvä. Itse laskeskelin, että kesäkuulle menisi, mutten ole varma. Tänään olen menossa alkuraskauden ultraan, sillä haluan varmistuksen asialle. :)
Missä osoitteessa on yahoo-porukka? Olen esikoisen syys04-porukassa huomannut, että yahoossa on paljon helpompi kommunikoida, ja jos haluaa kertoa jotain henkilökohtaisempaa, se on siellä mukavampaa, kun kaikilla ei ole pääsyä sinne. Siellä on myös helpompi jakaa kuvia ja sopia treffeistä etc. Minulla jäi vauva-lehden sivut melkein kokonaan paitsioon, kun löydettiin tuo yahoo-group. :)
Kiva että täällä on paljon jo toisen tai kolmannen saavia, niin saa vertaistukea tällaisessa tilanteessa. :)
Sirius