Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olisit tässä tilanteessa sanonut/tehnyt (anoppiasiaa)

Vierailija
30.07.2010 |

Minä olen käytännössä yh, mies viikot reissuhommissa, joten päävastuu kaikesta on minulla. Olimme anoppilassa ja lapsi riehui ruokapöydässä. Kielsin lasta, mies ei tapansa mukaan tehnyt mitään. Anoppi lapsen riehumisesta tokaisi että: "Eikö äiti ole opettanut miten käyttäydytään kauniisti". Ei sinällään mikään iso asia, mutta miksei samantien sanonut eikö isä jne. Aina ylistää miten hyvä isä poikansa on.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oikeassahan se anoppi oli, sinä kielsit, mutta mikään ei muutu, ellet kerro, miten tehdään oikein. Minulla on tismalleen kaltaisesi miniä, Ensin hirveä vouhkaaminen siitä, miten on yksinhuoltajan asemassa, kun mies muualla töissä ja seuraavassa hengenvedossa valitetaan, kun mies ei kasvata lapsia, hän aina joutuu. Ihmeesti miniälle kelpaa se, että mies kantaa yli 6000 e/kk rahaa kotiin, siitä se ei valita.

Ethän vain sitten kehu poikaasi, kun lapsi antaa aihetta ylpeilyyn? Miniäsihän on kasvattanut lapsen, koska reissussa oleva isä ei pysty, joten muistapa tämä silloin, kun lapsi käyttäytyy hyvin :-)

Ap:lle: luultavasti olisin purrut hammasta ja ollut hiljaa, mutta mielessäni kironnut anopin jonnekin alimpaan. Teetpä niin tai näin, niin aina joku saa sanomisen aihetta. Minun tapauksessani se on valitettavasti oma äitini.

Vierailija
2/9 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustasukkaisuuksissasi miniääsi moitiskella. Tollasille anopeille naureskellaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että isän ei tarvitse ollenkaan osallistua lasten kasvatukseen vaan saavat vain päältäpäin seurata perhe-elämää kuin jotain näytelmää?

Vierailija
4/9 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidillä oli kolmen pikkupojan kanssa tekemistä ja kun muu ei auttanut, uhkasi aina että kunhan isä tulee kotiin, saatte selkäsaunan, ja kun sitten isä (joka oli kovasti ikävöinyt lapsiaan) tuli kotiin, lapset juoksivat kauhuissaan häntä piiloon...

Vierailija
5/9 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oikeassahan se anoppi oli, sinä kielsit, mutta mikään ei muutu, ellet kerro, miten tehdään oikein.

Minulla on tismalleen kaltaisesi miniä, Ensin hirveä vouhkaaminen siitä, miten on yksinhuoltajan asemassa, kun mies muualla töissä ja seuraavassa hengenvedossa valitetaan, kun mies ei kasvata lapsia, hän aina joutuu. Ihmeesti miniälle kelpaa se, että mies kantaa yli 6000 e/kk rahaa kotiin, siitä se ei valita.

Vierailija
6/9 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisesta korvasta sisään, toisesta ulos. En varmaan varttia myöhemmin olisi muistanut koko asiaa.

Eli älä säkään tee tahallas elämästäs kauhean vaikeaa, jooko?

Vierailija
7/9 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapsessa jotain vikaa, vika on miniän.

Mutta kun lapsi on ylpeyden aihe, niin silloin oma poika on jotain tehnyt isänä.

Huoh.

Vierailija
8/9 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minään muunakaan (mustasukkainen pojastaan). Kyttäämällä kyttää milloin voisi ilkeillä. Että taatusti muistaa tuonkin lohkaisunsa. Ap

Vierailija
9/9 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kyllä äiti on opettanut, mutta koska lapsi tulee isäänsä, se on vähän hidas oppimaan."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan