Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täysin kuriton lapsen kaveri.

Vierailija
30.07.2010 |

Tulee meille, hyppii vanhempien sängyllä, ottaa kaapeista mitä tahtoo, heittelee roskia sisällä meidän lattialle ja roskaa myös ulkona, on todellakin kuin kotonaan ja kuin omistaisi kaiken mitä meillä on. Penkoo joka paikan, sotkee eikä siivoa jälkiään, kävelee kuraiset kengät jalassa ympäriinsä yms. Vonkuu että on nälkä, tee mulle ruokaa, tutkii joka paikan ja kysyy "mikä tää on?" "mikä tää on?" jne.

Kyseessä jo 12v poika. On poikani lähimpänä asuva luokkakaveri, kulkevat mm. koulumatkat yhdessä.

Jatkuvasti saan olla kieltämässä "Ei noin" "Nostapa se" "Älä tee noin" "Meillä tehdään näin" jne. Uhmaa minua vastaan, jankkaa koko ajan "Miks, meillä saa kotonakin..." "En mä aio tehdä niin" jne.

Rasittavaa!

Aina välillä pidän taukoja etten ota tuota poikaa meille ja siitäkin inttää "miks en pääse?" "miks muka?" jne.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee meille, hyppii vanhempien sängyllä, ottaa kaapeista mitä tahtoo, heittelee roskia sisällä meidän lattialle ja roskaa myös ulkona, on todellakin kuin kotonaan ja kuin omistaisi kaiken mitä meillä on. Penkoo joka paikan, sotkee eikä siivoa jälkiään, kävelee kuraiset kengät jalassa ympäriinsä yms. Vonkuu että on nälkä, tee mulle ruokaa, tutkii joka paikan ja kysyy "mikä tää on?" "mikä tää on?" jne. Kyseessä jo 12v poika. On poikani lähimpänä asuva luokkakaveri, kulkevat mm. koulumatkat yhdessä. Jatkuvasti saan olla kieltämässä "Ei noin" "Nostapa se" "Älä tee noin" "Meillä tehdään näin" jne. Uhmaa minua vastaan, jankkaa koko ajan "Miks, meillä saa kotonakin..." "En mä aio tehdä niin" jne. Rasittavaa! Aina välillä pidän taukoja etten ota tuota poikaa meille ja siitäkin inttää "miks en pääse?" "miks muka?" jne.

Omahan on auktoriteetin puutteesi, jos et saa kaverin lapseen otetta.

Vierailija
2/8 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei lapsen kanssa jankata tai montaa kertaa sanota "ei noin saa tehdä". Sanot suoraan ja tiukasti, että teillä tämä tai tuo on kiellettyä ja jos säännöt eivät miellytä, niin ulko-ovi on tuossa (ja tämä koskee siis kylässä käyvää lasta).

Tosin kuulostaa, että jonkinlaista häiriötä on, ehkä sinun kannattaisi puhua pojan vanhempien kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kerro niitä vierailevalle pojalle?

Vierailija
4/8 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi annat hänen käyttäytyä noin!!!!!!

Otapa itseäsi niskasta kiinni ja hoida asia kuntoon.

Vierailija
5/8 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä sinä olet hyvä esimerkki. Tulet tänne valittamaan toisen lapsesta, mutta kuitenkin itse olet se, jonka pitäisi jotain tehdä!

Vierailija
6/8 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jutella lapsen vanhempien kanssa asiasta?

Et liene ainoa joka kärsii pojan huonoista tavoista.

Vierailija
7/8 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeä poika.

Puhuisin vanhempiensa kanssa ja sanoisin miksi poika ei ole enää tervetullut kotiimme.

ADHD veikkaan tai vanhempien täydellinen välinpitämättömyys kasvatuksessa.

Jos lasta on opetettu ei käyttäydy kotona eikä kylässä varsinkaan tuohon tapaan mitä kerroit.

Vierailija
8/8 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot syynkin miksi ei pääse. Poikani kaveri on käyttäytynyt huonosti meillä, mutta on vasta 6v.

Nykyään meillä on rajat ja ovi löytyy tarpeen tullen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi