***ELOUNELMAT TIISTAINA***
Kommentit (25)
kun nyt jälkikäteen luin ton alkupinon niin muutamalla muulakaan ei oikein mennyt yö putkeen.:)
Käytiin avoimessa päiväkerhossa Ennin ja isovelin kanssa. Aamulla olin niin masentuneessa olotilassa etten meinannut jaksaa lähteä, mutta onneksi poika halusi. Nyt on taas parempi olo eikä tunnu, että on vain kävelevä maitovarasto.
Puhi77:
Muakin ottaa tosiaan päähän välillä mun mies kun se ei ainakaan mun mielestä huomioi tarpeeksi. Merkkipäivät kyllä, paitsi yks joulu antoi lahjaksi pyyhekumeja ja suklaata *hei haloo!* Toivoisin vain, että mun kotihommien tekoa arvostettaisiin ja saisin joskus siitä kiitosta. Nyt tuntuu, että tulee vain moitteita kun en tee hänen mielestä tarpeeksi. En kai, kun pitää olla koko ajan tissi vauvan suussa!
No, tällanen valitushetki näköjään taas. Osaahan tuo jörrikkä välillä yllättääkin iloisesti. Yritetään nauttia vauva-ajasta kaikista murheista huolimatta, se menee niin nopeasti =( Muistetaan pitää yllä tarpeeksi aikuiskontaktejakin, ne on tosi tarpeellisia.
Kukka ja Enni
lueskelin vasta oman kirjoitukseni jälkeen muitten juttuja. Makeanhimo näyttää vaivaavan muitakin.
Mä onneton meni eilen aamulla punnitseen itseni pitkästä aikaa ja hups. Itku ei ollut kovin kaukana. Nyt loppui herkuttelu :``(((
Jäänyt jotenkin päälle syömisen ihanuus nyt synnytyksen jälkeen. Siitä kun ei raskausaikana paljon nauttimaan päässyt kovan pahoinvointisuuden vuoksi. Nyt kun en enää imetä, niin johan on alkanut tähänkin varteen läski tarttumaan :(((
Harmikseni se kaikki tuppaa jämähtämään tohon rintojen ja polvien väliin. Kumma juttu, että mulla rinnat on sulanu tosi pieneksi, kun lopetin imetyksen, Kait se rasva on niistäkin valunu tonne vatsaan ja peppuun ;)
Naurettiinkin yks päivä ukon kanssa, että se saa kohta mun rintaliivit käyttöönsä, kun mulla rinnat hävinny ja sillä ruvennu kasvaan (liian hyvillä ruuilla raukka nykyään ;)) )
Kerkesinpäs taas vaihteeksi kirjottamaan. Lueskelen kyllä ahkerasti muiden kuulumisia mutten ehdi kovin usein itse kirjottamaan.
Tänään oli mun jälkitarkastus ja kaikki oli hyvin. Otti nyt jo papan kierukkaa varten, mutta voipi olla että aloitan minipillerit siksi aikaa kun imetän ja sen loputtua vasta kierukka... Ei oikeen kumia huvittais käyttää kun se yhteinen aika on aika kortilla nykyään ja sillon harvoin kun meillä ässäillään (vain pyhäpäivinä =) ) ollaan suihkussa jossa ei jaksa kumin kanssa alkaa sähläämään.
Eilen olin eka kerran salilla jumpassa, huh enpä muistanut että on noin rääkkiä. Kunnialla meni tunti loppuun asti mutta kyllä tekis nyt mieli vaan maata ja olla vaakatasossa kun särkee ja kolottaa joka lihasta. =)
Enni on nykyään todella valloittava neiti, hihkuu ja hymyilee vaan kaikki hereillä olo aikansa paitsi jos nälkä on kova. Kylläpä muuten teki hyvää olla pari tuntia pois kotoa sen jumpan ajan, ja näki vähän aikuisia. Mä oon vissiin liian vähän tekemisissä nykyään aikuisten kanssa kun olen alkanut miehellekin lässyttämään. =) rasittavaa.
KOittakaahan jaksaa kaikki mammat vaikkei ne miehet niin muistaisikaan. Arvostetaan me toinen toisiamme =)
Onnesta soikeena Sini ja Enni 6vko
Aamulla kirjoitin kaikessa rauhassa pitkät kertomukset, niin eiköhän p**** ruvennut tämä sivusto temppuileen. Koko ajan vaan hoki, että kirjaudu ensin, vaikka toki olin kirjautunutkin. Sitten se hoki, että otsikkokenttään kirjoitettava jotain, no, sinnekin olin kirjoittanut. Juttu siis häipyi taas bittiavaruuteen.AAargH
Me käytiin tänä aamuna neuvolassa ja kivasti oli kasvanut neitokainen, hymyili vaan lääkärillekin. Meillä on sellainen hymytyttö, että oksat pois. Kovasti jokeltelee ja tänä aamuna kakkaseremonioiden jälkeen naurahti ääneen!!Oho, liekö ollut vahinko.
Tytöllä on jännä tapa ilmoittaa milloin on kakka housussa; hihkaisee kimeästi, vetäen samalla äänen ikäänkuin sisäänpäin (hankala selittää) Se on varma merkki, että " tavara kakkonen" on housussa.
Joku eilen kirjoittelikin vauvan tavasta pitää päätään aina vain jommallakummalla puolen ollessaan selällään. Meillä tahtoo tytöllä pää kääntyä aina oikeaan, kun makoilee. Olen huomannut, että kallo hieman litteämpi siltä puolen. Yritetty nyt kovasti makuuttaa toisella kyljellään, jotta pää muotoutuisi pyöreämmäksi.
Kutsu kuuluu, joten palaillaan!!!!