Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koko nimi päätetty!! :D

02.08.2007 |

Nyt on vihdoin ja viimein saatu päätettyä vauvalle koko nimi:)

Vauvamme kastetaan piakkoin ja hän saa nimekseen

Olivia Aurora

T.Persikk@ ja Olivia Aurora :)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. Olivia Adeliina, Olivia Alessandra, Olivia Josefiina. Yleensäkin mielestäni nelitavuinen nimi kuulostaa paremmalta Olivian perään. Säästäkää Aurora mahdolliselle sisarukselle. Muistan lukeneeni lehdestä vähän aikaa sitten johonkin perheeseen syntyneen tyttövauvan, ja hänen isosiskojensa nimet olivat Olivia ja Aurora. ;)

Vierailija
2/13 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommentista..se voisikin sopia Olivian siskolle Aurora:) Mikähän se sitten voisi olla Olivian toisen nimen! Haluan juuri tuollaisen nimen missä on R:rrää ja on riittävän napakka nimi!! mutta en pidä Aleksandrasta/Alessandrasta..

Saa ehdottaa muitakin toiseksi nimeksi,ei ole pakko alkaa A:lla:)

esim. Olivia Adeliina, Olivia Alessandra, Olivia Josefiina. Yleensäkin mielestäni nelitavuinen nimi kuulostaa paremmalta Olivian perään. Säästäkää Aurora mahdolliselle sisarukselle. Muistan lukeneeni lehdestä vähän aikaa sitten johonkin perheeseen syntyneen tyttövauvan, ja hänen isosiskojensa nimet olivat Olivia ja Aurora. ;)

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut varmaan tekevät niin, mutta jos kerran pidätte paljon juuri Olivia Aurora -nimestä, niin kehotan antamaan ne. Koskaan ei voi tietää, tuleeko perheeseen lisää lapsia ja jos tulee, niin ehkä ne neljä seuraavaa ovatkin poikia! Ei ole kiva sitten miettiä, että hyvä ja tärkeä nimi jäi käyttämättä. Minulle äitini aina sanoo, että toinen nimeni lausutaan Mariia, vaikka se on tavallinen Maria. En ymmärrä, miksi minua ei sitten kastettu X Mariiaksi! Luonnollisesti olen itse nimennyt lapseni (poika ja tyttö) juuri niin, ettei sitten tarvitse harmitella, että jäi se ja se kiva nimi omassa perheessä käyttämättä. Nimimakukin muuttuu vuosien saatossa, joten vaikka saisitkin joskus toisen tyttären, voi silloin mielessä olla monta uutta kaunista nimeä :-)

Ja minusta tuo Olivia Aurora on perin kaunis nimi, pehmeyttä ja täpäkkyyttä hyvässä suhteessa.

- tiukkis

Vierailija
4/13 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli positiivista kuulla tuollaista palautetta,koska en saa mitään muuta nimeä kuulostamaan noin kauniilta kuin Olivia Aurora!

Kyllä se meidän neiti saa tuon nimen koko komeudessaan!

Se kuulostaa korvaani niin parhaalta vaihtoehdolta!

T.Persikk@ ja Olivia Aurora

Vierailija
5/13 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se tuntuu teistä oikealta, niin hyvä valinta. Itse en tykkää, kun ensimmäinen nimi loppuu samaan kirjaimeen kuin millä toinen alkaa. Varsinkin kun Oliviassa on tuo A, koko tavu. Olivi-A Aurora, menee A:t vähän puuroksi. Minä etsisin nimen, joka alkaa jollakin muulla kuin A:lla. Vaikkakin Aurora on nätti nimi =)

Vierailija
6/13 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa suussani en saa kyllä nimeä puuroutumaan vaikka etunimi loppuu A:han ja toinen nimi alkaa A:lla,ja eihän nimeä tarvitse aina tavaamalla tavata:D Mutta eiköhän me Olivia Aurora pidetä nimenä:)

kiitos kommenteista,Lisää kommentteja saa laittaa!!

Jos se tuntuu teistä oikealta, niin hyvä valinta. Itse en tykkää, kun ensimmäinen nimi loppuu samaan kirjaimeen kuin millä toinen alkaa. Varsinkin kun Oliviassa on tuo A, koko tavu. Olivi-A Aurora, menee A:t vähän puuroksi. Minä etsisin nimen, joka alkaa jollakin muulla kuin A:lla. Vaikkakin Aurora on nätti nimi =)

Vierailija
7/13 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kumpi mielummin

Olivia Aurora

vai

Olivia Auroora

:D

Vierailija
8/13 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurora/Auroora ei oikein sovi...

Kuitenkin yhdellä O:lla kuulostaa paremmalta.

Vierailija
9/13 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään että Aurora kirjoitetaan yhdellä O:lla eli Olivia Aurora. Todella kaunis nimi. Enkä minäkään saa nimeä puuroutumaan, vaikka olen nimeä pyöritellyt suussani.

Itse en alkaisi nimiä säästelemään, laitatte juuri tuon nimen mikä teistä hyvältä tuntuu :)

Onnea suloisesta tyttärestä!

Vierailija
10/13 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivia Aurora - ihana nimi!

t.Olivia Aino Rebekan äiti :)

Vierailija
11/13 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivia Aurorasta! Ja aurora ehdottomasti yhdellä o:lla! ;)

Kun kerran itse pidätte nimestä, mitäpä sitä vaihtamaan..! Ainakaan muiden mielipiteiden takia! :)

Vierailija
12/13 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisihan tuohon tietty miettiä kolmattakin nimeä...vai haluatteko juuri kaksi?

Esim. Olivia Aada/Aida Aurora, Olivia Aino Aurora, yms...

Itse olen ajatellut antaa tulevalle tytölle/pojalle 3 nimeä.

Mutta kaunis nimi tuollaisenakin...

-Aleida rv 7+1

Vierailija
13/13 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten en mielellään laittaisi kolmea nimeä,vaikkakin sekin on käynyt mielessä!

Papereihin on nyt kuulakärkikynällä kirjoitettu OLIVIA AURORA ;o)

Olen niin kiintynyt tuohon nimeen jo ja puhuttelen tyttöäni Oliviaksi (kylläkin vain oman perheen kesken),(kohta julkisesti :D )

että en enään osaisi sitä vaihtaa muuhun! Se on paras valinta meillä!:)

T.Persikk@ ja Olivia Aurora

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä