Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiden ja Mr Big - kumman olisit valinnut ja miski?

Vierailija
30.07.2010 |

Minusta Carriellä ei oikeasti ole yhteistä kummankaan kanssa. Silti olisin valinnut Aidenin koska se on kunnon mies, vaikka pukeutuukin kuin juntti ja sillä on juntin harrastukset. Mr Bigissä oli charmia niin kauan kuin se oli tavoittamaton.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aidan olisi sopinut Carrielle (tai kenelle tahansa) paremmin. Kiho oli ärsyttävä, itsekeskeinen, ja lapsellinen, ja Kiho se todellinen juntti vasta olikin! En ymmärrä sitoutumiskammoisia miehiä jotka haluavat kaiken itselleen ottamatta muiden tunteita huomioon.

Aidan oli oikeasti ajatteleva ja herttainen mies.

Plussana vielä se, että Aidan oli paljon paremman näköinen kuin Kiho.

Vierailija
2/25 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli vähän höhlä.

Se Mirandan mies oli kyllä paras, tai sitten sen charlotten, oikeastaa.

Se Aiden oli kauheen jyrkkä idealisti, ja kiho taas kylmä kuin kivi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta on mukavaa, jos suhde ei ole ihan itsestään selvä ja tylsää kaavaa noudattava heti kun seurustelu alkaa :)

Ja Carrie ja John sopivat yhteen aika hyvin, kumpikin haluaa omaakin vapautta, omia menoja, eikä lapsia ja tavallista perhe-elämää. Aidan olisi takuulla halunnut pienen omakotitalon laitakaupungilta, muutaman lapsen ja pesiksen peluuta lähikentällä. Ei oiken Carrien tyyppistä.

Vierailija
4/25 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pysyä yhdessä sen teinixpojan kanssa. Siinä oli oikea ja kypsä romanssi!

Vierailija
5/25 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en koskaan ymmärtänyt tuota Mr. Big-juttua. Mies ei ollut komea, ei charmikas, vaikutti kylmältä kapakalalta. Ei siis minua viehättävä millään tasolla. Aidan sen sijaan hyvännäköinen, sopivan pehmeä mutta kuitenkin erittäin miehekäs, hellän ja rakastavan oloinen.

Jep, tiedän että fiktio oli kyseessä ;D mutta kyllä siihen välillä tuli mentyä itsekin tunteella mukaan.

Vierailija
6/25 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän sopi Carrien kanssa loistavasti yhteen. Molemmilla kun oli tarve tiettyyn vapauteen ja liika kahlitsevuus ahdistaisi. Löytyy myös luovuutta ja huumoria. Aiden oli liian juntti ja pehmo Carrielle. Mr Big osaa olla myös hellä mutta koskaan se ei menetä silti miehisyyttään.

Vierailija
7/25 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kans huomannut, katsellessani jaksoja uudelleen dvd:ltä, että Carrie oli se joka munaili hänen ja Bigin välit heti alkumetreillä. Tuolla tavalla voi käydä ihan oikeassa elämässäkin, huomaan että olen itsekin tehnyt saman tyyppisiä virheitä! Kuten sen, että suhteen lopettaa heti kun tulee vaikeuksia. Yhdessä jaksossa Carrie oli sanonut Bigille I love you, ja kun Big ei heti sanonut sitä takaisin Carrie alkoi kiukutella ja sanoi ystävilleen että Bigillä on viikko aikaa sanoa takaisin I love you tai muuten hänen täytyy jättää mies. Mirandakin lopetti Steven kanssa suhteen heti kun tuli vaikeuksia, kun olivat ensin muuttaneet yhteen. Sarjasta voi siis jopa oppia jotain! Aidenista en ymmärrä mikä siinä alunperinkään kiinnosti Carrieta kun niillä oli niin erilaiset arvot - Aiden halusi naimisiin ja lapsia ja viettää aikaa mökillä ja kotona - Carrie ei halunnut lapsia ja halusi viettää aikaa kaupungilla riennoissa.

Mr. Big oli varsin ihastunut, mutta carrie pilasi suhteen ihmeellisillä teinileikeillä (jos ei sano siinä ja siinä ajassa niin jätän jne). Aivan sama tuo Bigin pariisiin lähtö: tekee selväksi, että haluaa olla carrien mies vaikka lähteekin, mutta carrie kiukuttelee teiniangstimaiseen tapaan.

Vierailija
8/25 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta Carrielle ainoa oikea on tietenkin Mr. Big. Carrien koko hahmo perustuu kaupunkilaisuuteen, bileisiin, muotiin, ulkonäköön, turhuuksiin ja kulutukseen. Carrie ei mieti oikeasti mitään syvällistä, ei ympäristöasioita eikä oikein mitään muutakaan kuin kenkiään. Mr. Big ajelee limollaan ympäri kaupunkia keskellä yötä aina valmiina viemään Carrie kotiin jostain bileistä. Yksi paperinohut hahmo sai toisen samanlaisen...

Aidanissa oli syvyyttä. Hän olisi voinut olla olemassa oikeastikin. Hän halusi muuttaa Carrieta - niin kuin me kaikki. Hän oli siis inhimillinen.

Vierailija
9/25 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on valitettavan huono tapa ihastua särmikkäisiin, itsetietoisiin tyyppeihin, jotka haluavat kaiken vapauden ja kaihtavat ns. normaalia perhe-elämää.

Minä haluaisin juuri sen normaalin arjen.. Mutta kas vain! Kun vastaan tulee ihana, "normaali", ei-sitoutumiskammoinen duunari-tyyppi, niin kiinnostus mun puolelta on täysi nolla...

Hassu juttu että olenkin yksin :)

Vierailija
10/25 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aidan oli ripustautuva, lapsellinen juntti. Mr.Big taas kökkö, pinnallinen ja jotenkin outo hahmo. En ole vielä tajunnut mikä tekee miehestä charmantin- harmaat hiukset ja puku päällä, vai? Not for me thank you..!

Carrie on muutenkin rasittava hahmo. Nelikymppinen nainen ja touhut luokkaa teinipissis. Kyllä muodista jne. saa tykkäillä ja elää vapaata elämää, mutta...en tiedä, kai liika on liikaa.

Vierailija
11/25 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kans huomannut, katsellessani jaksoja uudelleen dvd:ltä, että Carrie oli se joka munaili hänen ja Bigin välit heti alkumetreillä. Tuolla tavalla voi käydä ihan oikeassa elämässäkin, huomaan että olen itsekin tehnyt saman tyyppisiä virheitä! Kuten sen, että suhteen lopettaa heti kun tulee vaikeuksia. Yhdessä jaksossa Carrie oli sanonut Bigille I love you, ja kun Big ei heti sanonut sitä takaisin Carrie alkoi kiukutella ja sanoi ystävilleen että Bigillä on viikko aikaa sanoa takaisin I love you tai muuten hänen täytyy jättää mies. Mirandakin lopetti Steven kanssa suhteen heti kun tuli vaikeuksia, kun olivat ensin muuttaneet yhteen. Sarjasta voi siis jopa oppia jotain!

Aidenista en ymmärrä mikä siinä alunperinkään kiinnosti Carrieta kun niillä oli niin erilaiset arvot - Aiden halusi naimisiin ja lapsia ja viettää aikaa mökillä ja kotona - Carrie ei halunnut lapsia ja halusi viettää aikaa kaupungilla riennoissa.

Vierailija
12/25 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kans huomannut, katsellessani jaksoja uudelleen dvd:ltä, että Carrie oli se joka munaili hänen ja Bigin välit heti alkumetreillä. Tuolla tavalla voi käydä ihan oikeassa elämässäkin, huomaan että olen itsekin tehnyt saman tyyppisiä virheitä! Kuten sen, että suhteen lopettaa heti kun tulee vaikeuksia. Yhdessä jaksossa Carrie oli sanonut Bigille I love you, ja kun Big ei heti sanonut sitä takaisin Carrie alkoi kiukutella ja sanoi ystävilleen että Bigillä on viikko aikaa sanoa takaisin I love you tai muuten hänen täytyy jättää mies. Mirandakin lopetti Steven kanssa suhteen heti kun tuli vaikeuksia, kun olivat ensin muuttaneet yhteen. Sarjasta voi siis jopa oppia jotain!

Aidenista en ymmärrä mikä siinä alunperinkään kiinnosti Carrieta kun niillä oli niin erilaiset arvot - Aiden halusi naimisiin ja lapsia ja viettää aikaa mökillä ja kotona - Carrie ei halunnut lapsia ja halusi viettää aikaa kaupungilla riennoissa.

Jotenkin tuntuu että Carrie yritti vääntää Mr. Bigiä itse rakentamaansa muottiin. Muistan yhden jakson, missä se Big oli lähdössä sinne Pariisiin ja Carrie suuttui. Big sanoi jotain että I need to be in relationship where if I have to go to Paris, I can go to Paris. Carrie ei pystynyt olemaan Mr. Bigin kanssa vaan hän yritti vääntää miestä oman mallinsa mukaan.

Vierailija
13/25 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mr Bigissä ei ole mitään mua viehättävää, ei ulkonäkö, ei käytön, ei luonne, ei 'äly". EN nähnyt siinä mitään charmia edes silloin kun oli tavoittamaton. Minusta se oli vain itseään täynnä oleva hölmö...

Vierailija
14/25 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se on muuten Aidan, ei Aiden

Vierailija
15/25 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

AidAn, ei Aiden.

Mun mielestä Bigin ja Carrien suhde perustui kemiaan. Heillä vaan synkkas niin hyvin lakanoiden välissä, että oksat pois :D

(ja siis todellisesta elämästähän tuossa ei ole kyse, vaan sadusta)

Vierailija
16/25 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsitä Carrien ja Kihon suhdetta. Mihin se oikein perustuu? Tietenkin viihde on viihdettä, eikä sen tarvitse olla kauhean syvällistä, mutta mä en vaan kykene käsittämään, miten käsikirjoittajat on voineet kirjoittaa jotain niin... onttoa.

Vierailija
17/25 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsitä Carrien ja Kihon suhdetta. Mihin se oikein perustuu? Tietenkin viihde on viihdettä, eikä sen tarvitse olla kauhean syvällistä, mutta mä en vaan kykene käsittämään, miten käsikirjoittajat on voineet kirjoittaa jotain niin... onttoa.

olen miettinyt minäkin. Kiho oli vain joku mies joka ilmestyi Carrien elämään sopimattomaan aikaan, mutta mikä siinä sitten oli se elämää suurempi yhteys?

Vierailija
18/25 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse olisi minusta, valitsin ilman muuta Aidanin. Jos olisin Carrie, tajuaisin kuuluvani yhteen Mr. Bigin kanssa. ;)

Vierailija
19/25 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottoman charmantti :)

Vierailija
20/25 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin aikoinaan ekalla katselukerralla en tätä tajunnut, mutta nyt "kypsemällä" iällä katsottuna täytyy sanoa, että aidan kannattaisi kiertää kaukaa: verhosi kontrolloinnin huolehtivuuteen eikä oikein ottanut toista huomioon, lähtökohtana oli lähes aina se, mitä hän halusi. Ja kun carrie ei halunnut ihan samaa tai ollut ihan samaa mieltä - herneet nenään.

Mr. Big taas vaikutti ekalla katselukerralla ei-niin-kivalta, mutta nyt myöhemmin katsottuna siinä suhteessa kyllä carrie sählää kummallista ripustautumisleikkiä, jota aika moni aikuinen (niin mies kuin nainenkin) kavahtaa. Mr. Big oli todella ihastunut/rakastunut Carrieen, mutta carrie pilasi jutun (sarjassa) teinityttömäisellä ripustautumisellaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä