Olin eilen terassilla ystäväni kanssa ja hän koko aika shokin :/
Niin, olimme siis Helsingissä yhdellä terassilla juttelemassa ja nauttimassa parista kylmästä juomasta kun seuraan tunki pari miestä.
Aloittivat juttelun toteamalla ystävälleni että "jaa-a, sitä on lähdetty tyttären kanssa illanviettoon, mahtuiskos seuraan".
Eipä siinä mitään, mutta kun ystäväni on 38½v, minä 34v.
Ei mua nyt sentään teiniksi voi luulla vaikka tänäkin vuonna useampi olettanut iäkseni n.26v mutta ei kyllä ystävänikään minkään 5kymppisen näköinen ole vaikka ei kyllä ikäisenkään.
Arvatkaa mihin ystäväni juoma päätyi? kys "herrasmiehen" naamalle.
Vähän lässähti illan tunnelma:(
Kommentit (12)
siis ystäväsi viskasi juomansa miehen päälle koska ukko luuli teitä äidiksi ja tyttäreksi?
Luuli varmaan sen jälkeen hulluksi äidiksi ja tyttäreksi.
ymmärrän kyllä häntä täysin!
Ulkonäkö on hänelle muutenkin aika arka paikka niin tuo kommentti ja olettamus osui arkaan paikkaan.
Myönsi sen itsekin.
ap
kommentoimaan jotain sellaisen sanojan omasta edesottamuksista, kuten ettei tarvita typerää seuraa tähän nyt, kiitos vain.
Ja mitäs siinä, mies meni aika hämilleen ja noloksi ja poistui paikalta ja meidän iltamme jatkui vaikkakin hieman heikommalla hapella.
ap
Tulla nyt leuhkimaan tuollaisella asialla ja mollaamaan kaverin ulkonäköä. Käytös on molemmilla ala-arvoista.
kyllä loukkasi, kun terassilla tuli viisikymppinen mies juttelemaan. Kertoi lapsenlapsistaan ja kysyi, onko mulla lapsenlapsia. Vastasin, ettei ole, mutta lapsia on. Siihen jatkoi, että eikös ole kivaa käydä terassilla, kun ei ole enää lapsissa kiinni. Teki mieli pillahtaa itkuun, olen 32-vuotias ja kahden pienen lapsen äiti. Olen tukeva, mutta tukka on musta ihan kivasti. (käyn kampaajalla kuuden viikon välein ja on tosi nuorekas kampaaja, laittaa väriä samalla) Vaatteena päällä oli farkut ja lyhythihainen trikoopaita. Ehkä vähän tantta, mutta en voi kuvitella, että näyttäisin edes nelikymppiseltä vielä, mutta viisikymppiseltä...???
kyllä loukkasi, kun terassilla tuli viisikymppinen mies juttelemaan. Kertoi lapsenlapsistaan ja kysyi, onko mulla lapsenlapsia. Vastasin, ettei ole, mutta lapsia on. Siihen jatkoi, että eikös ole kivaa käydä terassilla, kun ei ole enää lapsissa kiinni. Teki mieli pillahtaa itkuun, olen 32-vuotias ja kahden pienen lapsen äiti. Olen tukeva, mutta tukka on musta ihan kivasti. (käyn kampaajalla kuuden viikon välein ja on tosi nuorekas kampaaja, laittaa väriä samalla) Vaatteena päällä oli farkut ja lyhythihainen trikoopaita. Ehkä vähän tantta, mutta en voi kuvitella, että näyttäisin edes nelikymppiseltä vielä, mutta viisikymppiseltä...???
Varmasti tuntui pahalta - mutta oikeasti nykyään on vaikea sanoa ihmisten ikää.
Ehkä mies oli harvoin liikenteessä, oli vaikea keksiä puheenaihetta, sen takia ei ajatellut tarkemmin, mitä suustansa päästi : )
Olen 39 ja kälyni 27 ja on meillekin joskus joku jurripäissään sanonut noin, eikä mua ainakaan hetkauta suuntaan tai toiseen...vaikka joku tuntematon tituleerais mua kälyni mummoksi.
Sun ei 4kymppisenä kannata pukeutua teinivaatteisiin! Sä olit varmaan jonku 16 vuotiaan pissiksen näköinen. Varmaan ajatteli että olet helppo nakki kun jo teininä käyt dokaamassa äitisi kanssa. Luuliko mies että äitisi on pimppisi?? Hyi!
Sähän tietysti lohduttelit ystävääsi suureen ääneen että ethän sä nyt vanhalta näytä ja hykertelit itseksesi ettäs siinäs näät vanha luuska, mä oon ihan teini vielä. Ja tosi kypsää käytöstä tuollainen juomien heittely. Vaikutatte fiksulta ystäväparilta.