minusta on tullut 45v näköinen vaikka olen 36v
Olen tietysti ylipainoinen mutta naamanikin näyttää vanhalta ja kaikki ihmiset yllättyvät kun kuulevat ikäni. Luulevat että olen vanhempi. Harmittaa. Mitä teen?
Kommentit (22)
tai olen mä 20kg laihduttanut mutta nyt jo 2v ollut mitoissa 179cm ja 98kg vaikka olen liikkunut ja syönyt kevyesti. Nyt jotenkin olen kiloni hyväksynyt sillä vaikka laihtuisin niin valitettavasti naamani näyttää lähempänä 50v olevaa. ap
jotka näyttävät monta vuotta ikäistään vanhemmilta.
Ja taas vastaavasti ylipainoisia nuoremmilta näyttäviä.
ja tosiaan laihtunut sen 20kg silti tulin vaan vanhemman näköiseksi. ap
- laihdutat lisää jos edelleen ylipainoa
- vaihdat hiusmallisi johonkin pirteään nuorekkaaseen malliin = säännöllisesti kampaajalle
- jos et käytä meikkiä, opettele
- tarkista vaatekaappisi nuorekkaampaan suuntaan (ei siis mihinkään teinipissistyyliin kuitenkaan)
- hymyile :)
Myös kasvoissa on lihaksia. Kun jumppailee naamaa (irvistelee ja vääntelee naamaa) joka päivä, lihakset pysyvät kunnossa eikä naama ala roikkua. Auttaa ihan oikeasti, eikä vaadi paljon aikaa tai energiaa.
Olen 30 ja minua luullaan toistuvasti n.18 vuotiaaksi. Tilanne on todella raivostuttava jo pelkästään työelämässä! Koen saavani toistuvasti väheksyviä katseita mielipiteilleni väittelytilanteissa ja eräänlaista voivottelua vanhemmilta kollegoiltani " voi, sinu kun olet niin nuori niin et voi muistaa/tietää asioista.."
Baareissa käynti on jo aika kiusallista, kun minulta kysytään paperit(lähes aina) poket eivät meinaa uskoa silmiään kun näkevät ikäni heh heh, ei todellakaan imartele:( muksu on onneksi vielä niin pieni että kouluun lähtö ei ole vuosiin ajankohtaista. Kukaan ei varmasti uskoisi vanhempainillassa että olen pojan äiti.. tyhmä ongelma minulla, mutta oikeesti kärsin siitä:(
Myös kasvoissa on lihaksia. Kun jumppailee naamaa (irvistelee ja vääntelee naamaa) joka päivä, lihakset pysyvät kunnossa eikä naama ala roikkua. Auttaa ihan oikeasti, eikä vaadi paljon aikaa tai energiaa.
Juuri tuosta irvistelystä ja naaman vääntelystä tulee ryppyjä ja juonteita.
Arbutin seerumi -kuuri.
Kun käytät niin tiedät mistä puhun!
Mua on teini-iästä lähtien luultu noin 5v vanhemmaksi kun olenkaan.
Olen jumpannut naamaa jo vuosia (olen nyt 36) ja näytän kuulemma alle kolmekymppiseltä, ei ole juonteita eikä ryppyjä. Äitini on yli 60-vuotias ja hän aloitti kasvojumpan Method Putkiston ohjeiden mukaan, muutos oli uskomaton! Rypyt vähenivät ja äiti nuorentui silmissä.
jäljelle jää se paras! Kokemuksen tuomalla varmuudella sanonkin, että mielipuolinen ihastuminen saa ihmeen aikaan! Kuulostaa nuoremmalta, näyttää nuoremmalta, tuntuu nuoremmalta....Ihanaa!!!
Olen jumpannut naamaa jo vuosia (olen nyt 36) ja näytän kuulemma alle kolmekymppiseltä, ei ole juonteita eikä ryppyjä. Äitini on yli 60-vuotias ja hän aloitti kasvojumpan Method Putkiston ohjeiden mukaan, muutos oli uskomaton! Rypyt vähenivät ja äiti nuorentui silmissä.
Et tiedä mistä puhut.
luullaan nelikymppiseksi. Mulla on rumat silmälasti, ekä pitäisi käyttää taas piilareita tai hankkia nuorekkaammat rillit.
Kaiken lisäksi mun nimi on vanhemman polven nimi, tyyliin Ritva...
Mieli on kuin 25 -vuotiaana, en ole yhtään sen "vakavampi" tai keski-ikäisempi ajatusmaailmaltani, mutta peilistä katsoo joku hämärästi tutunoloinen Marjatta tai Ritva-Liisa.
Yhtäkkiä tajuan, että minustakin tulee, ihan oikeasti, VANHA. Minä en maagisesti vältykään keski-ikäisyydeltä ja tätiytymiseltä, kuten sitä vaan nuorena jotenkin olettaa ja naureskelee salaa tai vähemmän salaa vanhemmille naisille. Kai sekin on uhmaa ja pelkoa tulevasta.
Minulla ei ole edes ylipanoa, olen itseasiassa hoikka. Naama (ja KAULA!) vaan alkaa näyttää jotenkin oudon kurppaselta. Ei tämä ole minä. Nyt ymmärrän, miksi jotkut menevät kauneusleikkaukseen. Kyseessä ei ole nuoruuden tavoittelu, vaan sen oman, tutun identiteetin ja minuuden tavoittelu.
ihan oikeasti? Eix se ole maksaläikkiin?
Niillä pääsee alkuun. Myös ongelmamiehistä (viina, huumeet, väkivalta, mielisairaudet jne.) irrottautuminen keventää kummasti oloa ja näköä.
Olen 30 ja minua luullaan toistuvasti n.18 vuotiaaksi. Tilanne on todella raivostuttava jo pelkästään työelämässä! Koen saavani toistuvasti väheksyviä katseita mielipiteilleni väittelytilanteissa ja eräänlaista voivottelua vanhemmilta kollegoiltani " voi, sinu kun olet niin nuori niin et voi muistaa/tietää asioista.." Baareissa käynti on jo aika kiusallista, kun minulta kysytään paperit(lähes aina) poket eivät meinaa uskoa silmiään kun näkevät ikäni heh heh, ei todellakaan imartele:( muksu on onneksi vielä niin pieni että kouluun lähtö ei ole vuosiin ajankohtaista. Kukaan ei varmasti uskoisi vanhempainillassa että olen pojan äiti.. tyhmä ongelma minulla, mutta oikeesti kärsin siitä:(
eli näytin pitkään (aina teininä, ja vielä aikuisiässä) ikäistäni nuoremmalta.
Ja se oli tosi ärsyttävää, just oli "vähemmän vakuuttava" työelämässä yms. Ja noloa jos n. 25 vuotiaalle bussissa ois myyty lastenlippu tms. ...
MUTTA nyt siis olen yhtäkkiä huomannut ja tajunnut että näytän VANHEMMALTA.
En oikein tiedä milloin tämä muutos yhtäkkiä tapahtui, ja ehdinkö IKINÄ näyttää välissä oman ikäiseltäni.
(esim. muutama vuosi siteen baarissa yksi mies luuli mua useita vuosia vanhemmaksi, no sillon vaan ajattelin että se luuli väärin tai kuvittelin että se oli "kohteliaisuus" ettei pitäis mua ihan pentuna, mutta ehkä mä jo silloin siis aloin näyttääkin vanhemmalta ..)
2, nyt siis 36v.
P.S. sillä kylllä tekee vähän että on hiukset nätisti ja meikannut nätisti...
mitäs se arbutin on ja mistä saa??? se on kai maksaläiskiin???
...saatika alle 18-vuotiaalta, lähtee takuuvarmasti vuosien kuluessa. Ryppyisiä ylipainoisia mammoja meistä kaikista tulee halusipa sitä tai ei.
Siksi on syytä rakentaa itsetuntonsa muun kuin ulkonäön varaan. Ihmissuhteetkaan eivät toimi ulkokultaisuuden pohjalta.
sama ikä ja näytän varmaan vanhemmalta.
Ylikiloja on ehkä pari (siis painoindeksin mukaan ei mutta kyllä vyötärönympärys saisi olla pienempi ja tokihan se kasvoihinkin kertyy, etenkin kun olen muutenkin pyöreäkasvoinen).
Jos 5 kg pudottaisi niin kyllä se vaikuttaisi ulkonäkööni - MUTTA se on mulle täysin ylivoimasta!
En vaan onnistu pudottamaan painoa, kokeiltu on vaikka millä tavoin, jojona vaan tulee takaisin aina korkojen kera.
Myös ihoon tullut näin kesällä maksaläiskiä vaikka en ole yhtään ottanut erikseen aurinkoa ja aurinkosuojalla varustettu meikkivoide aina päällä. Sekin vanhentaa.
Otin just hiuksiin raitoja ja pidennykset, en tiedä sitten nuorensiko ulkonäköä :), pitäis olla jonkun ihan ulkopuolisen mielipide.