Mies ei kuitenkaan kestä jos lähden jonnekin
Onko kellään muulla näin eli meillä mies pitää mua kotihiirenä, kun en tykkää matkustella ja tykkään ollaan kotona. Mutta jos joskus kerran 10 vuoden aikana lähden mun ystävättäen kanssa viettämään baari-iltaa, niin johan tulee kiire sanomaan, että tulee hakemaan mut kotiin yöllä ja lähettelee tekstareita perään milloi olen tulossa...
Kommentit (3)
jos menin jonnekin, saattoi lyödä seurauksena, että kuvitteli minun katselleen muita tms. hullua.
Ajattelin, etten sitten käy missään, ettei tarvitse miehen epäillä mitään.
No mies alkoi sitten lyödä muutenkin, kun saapui itse reissuiltaan ja mä olin aina kotona yksin. En saanut tavata kavereitanikaan ilman epäilyä lopulta.
Mutta teillä voi olla ihan eri asia, jos miehesi on kunnollinen.
jos menin jonnekin, saattoi lyödä seurauksena, että kuvitteli minun katselleen muita tms. hullua.
Ajattelin, etten sitten käy missään, ettei tarvitse miehen epäillä mitään.No mies alkoi sitten lyödä muutenkin, kun saapui itse reissuiltaan ja mä olin aina kotona yksin. En saanut tavata kavereitanikaan ilman epäilyä lopulta.
Mutta teillä voi olla ihan eri asia, jos miehesi on kunnollinen.
NO, ei todellakaan ole koskaan lyönyt, kyllä muuten ihan kunnon mies on.
Ja kun lähdet, niin laita puhelin äänettömälle tai kokonaan pois päältä. Eiköhän se aikuinen mies hetken pärjää omillaan.