Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

supistukset yhdynnän jälkeen rv. 35

Vierailija
29.07.2010 |

Sekstattiin miehen kanssa.

Tunti siitä alkoivat harjoitussupistukset. Niitä tuli n. 10-15 min. välein. Menin sitten huilaamaan ja niitä tuli vissiin 7 kpl tällä tavalla. Nukahdin sitten viimeisen jälkeen eikä niitä ole nyt tullut. Onko kokemusta vastaavanlaisesta supistelusta? Rv 35 menossa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo yhdynnän jälkeisen supistukset voi rinnastaa rasitussupistuksiin: ne ovat tympeitä mutta eivät sinällään juuri paikkoja availe.

Mulla on tullut kivuttomia supistuksia jo usemman viikon verran aina rakastelun jälkeen, nyt ne on alkaneet jo tuntua kipeämmiltä, mutta lähinnä naureskelen vielä niille :)

Mulla menossa rv 33.

Tosin juuri tänään ajattelin, että mulla alkaa olla jo rakastelun suhteen tilanne se, että itse en juuri saa mitään, lähinnä miehen mieliksi harrastellaan. Saan kyllä orgasmeja, mutta samanaikaisesti niin mahdottomat suonenvedot ja supistukset, että menee aika lailla ilo koko hommasta :P

Onneksi mies tajuaa ja ymmärtää, just eilen illalla sanoin, että ilman muuta passaa, jos mun ei tartte liikkua ;I (jos en jännitä yhtään, voin selvitä ilman suonenvetoja, mutta jos kovin aktiivinen olen, niin saan sellaiset krampit, että jalkaa voi särkeä jopa useampi päivä.)

On tämä raskaus ihanaa aikaa :D

Mulla meni vähän ohi otsikon, mutta sori, tuli vain mieleen :)

Vierailija
2/2 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut koko loppuraskauden ajan tuollaista yhdynnän jälkeen. Nyt on menossa jo rv 40+4, joten eipä niistä petipuuhista ole kuitenkaan itse synnytyksen käynnistäjäksi ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla