Illalla luvassa erittäin rajuja ukkosia
Kommentit (9)
T. 3
Promises, promises, ikinä ei kuitenkaan tuu
Siis taas joutuu pitämään 40-kiloista koiraa sylissä tärisemässä... Kiipeää ihan itse siihen jökittämään heti kun ensimmäisen kerran välähtää ja voi juma että sellainen karvanen kasa on näillä on näillä keleillä kuuma mutta niin suloinen :o)
Voi toista.
Siis taas joutuu pitämään 40-kiloista koiraa sylissä tärisemässä... Kiipeää ihan itse siihen jökittämään heti kun ensimmäisen kerran välähtää ja voi juma että sellainen karvanen kasa on näillä on näillä keleillä kuuma mutta niin suloinen :o)
niin nämä ne ensimmäisinä tuo ongelmia. 3 vrk ilman sähköä ei oikein innosta.
rintama vähän myöhemmin. Saa nähdä mitä tästä kehkeytyy, toi viilee rintama sattaa laittaa räiskynnän käymään.
Tero
Etelä-Pohjanmaalla on ainakin ukkostanut su-ma ja ke-to yönä ihan riittävästi. Minäkin normaalisti ihan "pidän" ukkosesta, mutta liika on liikaa.
Mittari näyttää varjossa +34.
Täällä on koko kesänä ollut vain yksi ukkonen ja silloinki oltiin ulkomailla.
Ai mulla, jolla tietsikka sammui? Tämä on Compaq.
Onko sulla hp tietokone?
tietokone sammui itekseen tossa n. 10 minsaa sitten. Mikään piuha ei ollut irti tms., se vaan otti sammui.
Kyllä tuo ukkonen varmaan tuleekin nyt rytinällä, kun tätä kuumuutta ja hellettä on piisannut näin kauan yhtämittaa...Mutta hyvä että tulee, luonto kaipaa jo sadetta.