Ettekö te todellakaan tajua, mikä tekijä vaikuttaa eniten naisen ulkonäköön ja kiinnostavuuteen?
RYHTI
Ryhtiin voi jokainen vaikuttaa itse. Vatsa sisään ja rinnat ulos!
Kommentit (14)
ja selkä suorana, miehet tykkää vai? En usko.
karismalle aivan sama jos ylipainoa alkaa olla se kaksinumeroinen luku...
kurjaa jos ainoa kiinnostava ominaisuus olisi iloisuus. Ikinä ei saisi olla paha mieli, surullinen tai masentunut, aina pitää vaan hymyillä hampaat irvessä vaikka mitä tapahtuisi, ettei mies vaan jätä.
kurjaa jos ainoa kiinnostava ominaisuus olisi iloisuus. Ikinä ei saisi olla paha mieli, surullinen tai masentunut, aina pitää vaan hymyillä hampaat irvessä vaikka mitä tapahtuisi, ettei mies vaan jätä.
Hassua, että exä joskus sanoi mulle että tykkää musta siksi että olen aina iloinen, itsestä tuntui että olin aina naama norsunvituilla.
naururypyt suupielissä ja silmäkulmissa ja se valloittava hymy. Ja se karisma kuten joku jo aiemmin totesi.
Haistakaa paska niine kiloinenne ja mittanauhoinenne, jos eukko on tosiaan naama norsunvitulla pitkin päivää ja jatkuvasti punnitsemasssa ja mittailemassa itseään, niin se on so long vaan.
Tero
Ryhti ja hymy.
Sama toimii miehilläkin. Ei ole mitään väliä onko piirteet täydelliset ja kroppa timmi, jos ei hymyile.
Tiukka vagina on tärkeintä naisessa.
Ei muu.
Ryhti ja hymy.
Sama toimii miehilläkin. Ei ole mitään väliä onko piirteet täydelliset ja kroppa timmi, jos ei hymyile.
ryhti ja hymy = hyvä itsetunto ja positiivinen elämänasenne
Harvinaisen paljon ne linnakundit yms saa ihailijoita.
Puhuinkin vain omasta puolestani. ;)
Naisen pitää mielestäsi painaa 9 kg tai vähemmän? :-O
YLIPAINOSTA OLI KYSE
karisma :)