Miksi naiset haluavat hyötyä miheistä?
Tarkoitan taloudellisesti? Kuppaavat surutta, jos siihen on mahdollisuus. Ystävättäreni (maisterisnainen, hyväpalkkainen duuni) maksattaa kaikilla miestuttavuuksillaan kaiken mahdollisen esim. ulkona; ruoat, juomat, hotellit.. ja pitää tätä kaikkea itsestäänselvänä?
Kommentit (5)
Oli todella tarkka että maksoin kaikesta tasan oman puoleni enkä yhtään alle. Minua ei haitannut yhtään, samantasoiset tulot joten oli vain reilua.
Viiden vuoden naimissa olon jälkeen en enää koskaan alkaisi vakavaan suhteeseen miehen kanssa joka ei tarjoa naiselleen illallista edes seurusteluaikana. Tuo mies on niin pihi!! Nyt kun alun romantiikka ja vaikutuksen tekeminen on jäänyt pois, niin joka hankinnasta saa tapella. Huomauttelee jopa minun puhelinlaskustani (10-15€/kk) kun juoruan niin paljon yhteisestä taloudestamme. (Prkl, miehen lasku on aina isompi). Minun ja lasten menot aiheuttavat aina valtavan kädenväännön, mutta jos herra tarvitsee itselleen uudet kengät, herra ostaa tasan ne mitkä eniten miellyttää.
Minusta on han järkevää katsoa tapailuvaiheessa miten antelias ja joustava mies on. Sama tietenkin myös toisinpäin. Jos naisella ei ole neuvottelutaitoa tapaillessa, tuskin myöskään 10v liiton jälkeen. Itsensä mainostaminen ja lutuluturomantiikka jäävät pitemmässä suhteessa aikanaan pois. Sitä ennen on hyvä nähdä kuinka tarkkammies on omastaan, suostuuko ostamaan lapsen talvikengät jos sinulla ei jostain syystä rahaa vai kulkeeko lapsi lenkkareilla sohjossa niin kauan kunnes sinulla on puolet kenkien summasta. Tietenkin kärjistetty esimerkki, mutta idea varmaan selvisi. Koksaan ei kannata ottaa puolisoa joka jo tapaillessa itkee vain oikeuksiena ja omiensa perään.
Maksattaminen ei silti sovi, eli että käyttäytyy kuin olettaisi miehen aina maksavan. Mutta minä oletan että jos mies kutsuu minut kanssaan leffaan, hän tarjoaa edes popcornit. Eikä edes joka kerta, mutta aina välillä on hyvä tehdä pieni palvelus johon ei odota vastapalvelusta.
Tällaisen kuvan sain siis ainakin viestistäsi. Minä olen ilmeisesti juuri tuollainen halveksimasi nainen, ei tulisi mieleenkään maksaa jos mies vie minut ravintolaan syömään tai lomamatkalle tai shoppailemaan tai mihin vaan. Se maksaa joka kutsuu!
Enpä silti ole ikinä edes tavannut miestä, joka ei automaattisesti maksaisi tai joka antaisi naisen maksaa, en oikein osaa edes kuvitella millainen mies alkaisi vaikka ravintolassa räknäämään laskua puoliksi...
Tällaisen kuvan sain siis ainakin viestistäsi. Minä olen ilmeisesti juuri tuollainen halveksimasi nainen, ei tulisi mieleenkään maksaa jos mies vie minut ravintolaan syömään tai lomamatkalle tai shoppailemaan tai mihin vaan. Se maksaa joka kutsuu! Enpä silti ole ikinä edes tavannut miestä, joka ei automaattisesti maksaisi tai joka antaisi naisen maksaa, en oikein osaa edes kuvitella millainen mies alkaisi vaikka ravintolassa räknäämään laskua puoliksi...
miestä, joka ei maksaisi, jos on pyytänyt.
Mua ei kyllä haittais sekään, ettei maksaisi.
minusta ainakin on helpompaa jos vain toinen maksaa.
Ihan samalla tavalla toimitaan naisporukassakin. Jokainen maksaa vuorollaa.
Jos jollain kaverillani on rahasta erityisen tiukkaa tarjoan hänelle esim. juomat baarissa.
..ajattele!