Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mikä niissä retro/frotee vaatteissa viehättää

Vierailija
28.07.2010 |

tänää kävin Oulussa uudella kirppiksellä ja rupesin taas ihmettelemään mikä nuiden retro vaatteiden hinnat saa niin koviksi? itse en todellakaan maksaisi monta kymmentä vuotta vanhoista potkareista 25e.. siihen hintaan saan monet uudet kaupasta ja ihan kivoissa väreissäkin, ettei tarvi sanoa ettäö ne värit niissä retrovaatteissa..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai mitä nyt lieneekään.. ja lisäksi mä tykkään väreistä :)

eipä silti, en mä 25 euroa maksaisi potkareista...

Vierailija
2/4 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat ihan kauheita. Oulussa minäkin asun :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On omia ja sisaruksieni peruja. Ekalla lapsella käytettiin paljon kun oli pitkä ja laiha vauva. Olivat useat potkuhousut sellaisia kapeita.

Jos näen hyväkuntoisia saatan eurolla parilla ostaa. Ovat laadukkaita, ihan eri tekoa kuin nykyajan vaatteet.

Kalliilla olen sitten myynyt :)) en kuitenkaan 25eurolla :P mutta just vaikka 7eurolla myin yhden turkoosin norsukuvioisen kietaisupaidan.. Ajattelin että kokeilen, jos ei mene niin ei haittaa. Eka päivänä oli mennyt kaupaksi.

Mutta siis ulkonäkö ei ole mulle se tärkeä, käytän vain hyväkuntoisia vaatteita lapsillani. Ja vanhat retrofroteet hyväkuntoisina on toooosi pehmeitä ja joustavia.

Vierailija
4/4 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tuohon Metsolaan ihastunut ihan tosissani. Vaikka ovat kalliita, kestävät pesusta pesuun ja kovaakin kulutusta todella hyvin.

Ne ei haalistu, nyppäänny, nuhraannu tai venähdä. Sen lisäksi että ovat mielestäni todella kauniita, niiden laatua ei edes voi verrata Lindexin, KappAhlin, HM:n yms vaatteisiin.

Ostan siis mieluummin yhden kunnon vaatteen, kuin kaks, kolmea surkeaa riepua.

Aitoja retroja minulla ei ole kuin muutamia hyväkuntoisia, jotka äiti on säästänyt omasta lapsuudestani.

Tuo joustofroteehan on sellainen materiaali, että jos meillä saa lapset vaatteensa kaapista valita, ottavat AINA froteiset. Ovat niin mukavat ja pehmeät päällä.

Siis vastaus kysymykseen:

Laadun, upeiden kuosien/värien ja mukavuuden vuoksi. :)

En kuitenkaan käytetyistä minäkään 25e maksais! Tuo on jo naurettavaa!!