Ärsyttävää kun t-paidat ovat niin ohuita että rintsikat näkyy läpi
joka kaupassa tuntuu olevan joku ihme säästöpolitiikka kankaan vahvuuden suhteen
Kommentit (11)
kaluttua ihan loppuunasti. Persvako jäi tappiolle, johtunee siitä että useimmat mammat käyttävät kyseisiä housuja, hävetkääää!
kaluttua ihan loppuunasti. Persvako jäi tappiolle, johtunee siitä että useimmat mammat käyttävät kyseisiä housuja, hävetkääää!
Ärsyttävää kun t-paidat ovat niin ohuita että rintsikat näkyy läpi joka kaupassa tuntuu olevan joku ihme säästöpolitiikka kankaan vahvuuden suhteen
Itse olen etsinyt koko kesän valkoista t-paitaa mutta kaikki näkyy niin pahasti läpi ettei viitsi ostaa.
ei näy läpi :) Ostin talvella Rukan t-paidan valkoisen ja en onneton koittanut sitä päälle. On kuin vetäis ohuen ohuen läpikuultopaidan päällensä. Kaikki näkyy. No taidan käyttää aluspaitana tai hupparin kanssa.
Ärsyttäviä läpinäkyviä rättejä melkein kaikissa vaatekaupoissa. Tulisipa paksut kankaat takaisin muotiin pian, muuten täytyy ruveta kulkemaan alasti. On mulla tosin monta vuotta vanhoja paitoja joita voi hyvin köäyttää, mutt valkoiset ei oikein säily valkoisina. Siks täytyis uusia saada.
http://yle.fi/uutiset/ulkomaat/2010/07/hyvalaatuinen_t-paita_on_harvina…
mitä lie formaldehydi-ja tinajäämiäkin paidoista löytyy
Osta laatua, niin saat sellaisia mistä ei näy läpi.
siks niitä siellä on ku nuoremmat haluu, on cool
minkä viittii ostaa. Varsinkin valkoisia paitoja.