Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku ihminen ei välitä tippakaan ulkonäöstään

Vierailija
28.07.2010 |

vanhempi naisihminen, ei ole koskaan esim. värjännyt hiuksiaan, eikä vaatteetkaan kiinnosta.

Ei hoitanut hampaitaan ym. Näyttää että hän ei kärsi masennuksestakaan.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumana voin kertoa, että jo kouluiässä tulee se kokemus että ihan sama laittaudunko vai ei, kuitenkin miehet kiinnostuu siitä nätistä kaveveristani ja minä olen ilmaa. Joten minä ainakin totesin aika varhaisessa vaiheessa etten vaan jaksa nähdä vaivaa turhan takia. Värjään hiukset ehkä kerran vuodessa, vaatteet on välttämätön paha jne. En myöskään ole muitten naisten suhteen kauhean statushenkinen, enemmän miesten takia laittautuisin, jos jaksaisin.

Vierailija
2/19 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumana voin kertoa, että jo kouluiässä tulee se kokemus että ihan sama laittaudunko vai ei, kuitenkin miehet kiinnostuu siitä nätistä kaveveristani ja minä olen ilmaa. Joten minä ainakin totesin aika varhaisessa vaiheessa etten vaan jaksa nähdä vaivaa turhan takia. Värjään hiukset ehkä kerran vuodessa, vaatteet on välttämätön paha jne. En myöskään ole muitten naisten suhteen kauhean statushenkinen, enemmän miesten takia laittautuisin, jos jaksaisin.

Ulkonäkö on pitkälti omista valinnoistaan kiinni. Itse pidän itseäni jopa rumana, mutta hoksasin että laittautumalla pystyn muuntautumaan tyrmääväksi ;)

Eli pointti on, mitään ei saa ellei edes yritä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta monet ois paremman näköisiä luonnollisessa värissään, kuin juurikasvunsa kanssa.

Vierailija
4/19 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän itseäni jopa rumana, mutta hoksasin että laittautumalla pystyn muuntautumaan tyrmääväksi ;) Eli pointti on, mitään ei saa ellei edes yritä.

Mulla on todella kamalat kasvonpiirteet. Valokuvia katsoessa oikeasti hävettää joka kerta, mutta peiliin katsoessa onnistun jotenkin olemaan näkemättä totuutta ja olen varsin sinut itseni kanssa. Muuten oliskin pakko vetää säkki päähän :D.

Vierailija
5/19 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei. Yleensä päinvastoin.

Vierailija
6/19 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset pidän lyhyenä mutta siistinä ja en värjää niitä. Päällä nyt toppi, t-paita, lahkeista käännetyt pillifarkut ja urheilusandaalit. Hampaat loistavassa kunnossa laittamattakin mutta eivät ihan valkoiset, hammasluu on vähän kellertävää. En meikkaa enkä pukeudu naisellisesti juurikaan mutta kyllä miehet ovat tähän asti minut naiseksi tunnistaneet.

Katsos, kaikkien ulkonäkö ja pukeutuminen ei voi miellyttää kaikkia.

Vierailija
7/19 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap.

Vierailija
8/19 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä vikaa harmaissa hiuksissa on? usein ne ovat tosi herkkuja :)

Vierailija
9/19 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tuntenut monta tuollaista ihmistä enkä itsekään kauaksi tuommoisesta heitä. Nytkin on varmaan 7kk juurikasvu hiuksissa ja on todellakin harmaita hiuksia. En ole yhtään kiinnostunut siitä, mitä jotkut muut ajattelee, uskon, että he tykkäävät mun luonteesta, jos ovat tykätäkseen. Olen hirvittävän allerginen ja en siksi tykkää meikatakaan ja hiusten värjääminenkin on minusta aika typerää puuhaa (myrkkyjä, rahanmenoa jne.). Minä saan elämässäni kiksejä paljon muista asioista kuin ulkonäöstäni. Lapset sentään puen kauniisti ;-)

Vierailija
10/19 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hänen hiuksensa ovat ihan harmaat

Minä olen 46 ja paljon harmaata enkä värjää. En ihan oikeasti ole enää "markkinoilla". 53v ihana rakkaani on myös harmaantunut.

Vierailija
11/19 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tämä henkilö on vähän eri ikäluokkaa kaiketi, hän on jo 80v. mutta kyllä tuntemani mummutkin välittää miltä näyttävät,tämä tapaus ei.

ap.

Vierailija
12/19 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että värjätä vielä pitäs... Kaikkee kanssa.

Vierailija
13/19 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tämä henkilö on vähän eri ikäluokkaa kaiketi, hän on jo 80v. mutta kyllä tuntemani mummutkin välittää miltä näyttävät,tämä tapaus ei.

ap.

Vierailija
14/19 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän itseäni jopa rumana, mutta hoksasin että laittautumalla pystyn muuntautumaan tyrmääväksi ;) Eli pointti on, mitään ei saa ellei edes yritä.

Mulla on todella kamalat kasvonpiirteet. Valokuvia katsoessa oikeasti hävettää joka kerta, mutta peiliin katsoessa onnistun jotenkin olemaan näkemättä totuutta ja olen varsin sinut itseni kanssa. Muuten oliskin pakko vetää säkki päähän :D.

mm. väkäleuka, kauhea nenä, pienet silmät, todella pienet huulet (ja herpeksen syömät huulirajat). Mutta meikillä olen onnistunut kääntämään eduksi.

Silmistä saa varsin valloittavat, mm. kestoripsillä ja muutenkin meikillä!

Vierailija
15/19 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on tälläinen joskus muotia ollut bandada? vai mikä lie huivi päässä; valkoiset, olisikin, rintaliivit vilkkuu musta-valkoraidallisen venyneen topin alta, jalassa vuoden 1998 mallia olevat kappahlin ennen punaiset capri/bermuda/highwater housut, vetskari rikki.

Kaiken lisäksi hiukset on likaiset, juuri kasvua 5cm, kuivat latvat, finni leuassa, hiki, multaa kynsien alla, varpaat pinttyneen likaiset, hampaatkin on likaiset.

Kaiken lisäksi olen ruma!

Mutta huomenna kaikki on toisin laitan itseni nätiksi, niin nätiksi kun näistä eväistä saa, hymyilen ja olen ystävällinen. JA IHAN ITSENI VUOKSI, koskaan en kenenkään miehen vuoksi ole laittautunut, tai toisten naisten, koska aina löytyy joku kauniimpi.

Ai, miksikö laitan itseni huomenna nätiksi, huomenna on ihan tavallinen arki, mutta tänään oli vapaapäivä marjapensaassa.

Vierailija
16/19 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajalla käyn 2 kk välein, aina vain leikkaus, sama muoto ollut jo vuosia. En värjää hiuksia. En meikkaa, en osaa, enkä viitsi opetella. Puuteria vähän naamaan laitan, ettei loista. Kasvorasvoja en käytä, samaa marketin vartalovoidetta laitan kasvoihin joskus talvella, kun iho kuivuu.

Hampaat on kunnossa ja olen normaalipainoinen.

Vaatteet ostan marketeista, tyylini t-paita, farkut, neule. Vaatteita ostan harvoin. Rintaliivit huonosti istuvat, mutta halvat. Alushousut ostan 5kpl pakkaus 3 e.

En ole koskaan käynyt kosmetologilla, enkä tehnyt kuorintaa naamalle. Kynnet pureskeltu, en käytä koskaan lakkaa.

Ikää 42v. Tarttisin itselleni pukeutumisneuvojan, ja stylistin, joka katosisi miltä näytän, kun ei itseäni kiinnosta. Suihkussa kyllä käyn säännöllisesti.

Vierailija
17/19 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajalla käyn 2 kk välein, aina vain leikkaus, sama muoto ollut jo vuosia. En värjää hiuksia. En meikkaa, en osaa, enkä viitsi opetella. Puuteria vähän naamaan laitan, ettei loista. Kasvorasvoja en käytä, samaa marketin vartalovoidetta laitan kasvoihin joskus talvella, kun iho kuivuu.

Hampaat on kunnossa ja olen normaalipainoinen.

Vaatteet ostan marketeista, tyylini t-paita, farkut, neule. Vaatteita ostan harvoin. Rintaliivit huonosti istuvat, mutta halvat. Alushousut ostan 5kpl pakkaus 3 e.

En ole koskaan käynyt kosmetologilla, enkä tehnyt kuorintaa naamalle. Kynnet pureskeltu, en käytä koskaan lakkaa.

Ikää 42v. Tarttisin itselleni pukeutumisneuvojan, ja stylistin, joka katosisi miltä näytän, kun ei itseäni kiinnosta. Suihkussa kyllä käyn säännöllisesti.

Oletko?

Vierailija
18/19 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, joten ulkonäkö ei ehkä ole minulle ihan yhtä tärkeä asia kuin monille naisille. Enkä myöskään perusta naisista jotka tekevät ulkonäöstään minun mielestäni kohtuuttoman ison asian. Jos nainen näyttää siltä että mihinkään ei päästä lähtemään ennen kuin on tunti meikattu, niin pidän häntä lähinnä turhamaisena.

Ei minulla ole aikaa liikaa tuijotella peiliin. Teen ruumiillista työtä, joka on usein vielä likaista. Vaatteiden tehtävä on suojata kylmältä, kolhuilta ja pahimmalta lialta. Kun tulen töistä, olen väsynyt. En siis mitenkään sanan romanttisessa mielessä hiukan väsähtänyt, vaan niin että haluan heti nukkumaan ainakin hetkeksi. Mitä hittoa siinä nukkuessa tekee ulkonäöllä? Illalla ja muuna mahdollisena vapaa-aikana olen joko kotosalla tai puuhailen paatilla. Kummassakaan ei ulkonäöllä ole mitään väliä.

Tästä jaarittelusta voi päätellä, että jos ulkonäkö on koko ajan sivuseikka, niin hittojako sen kanssa vehkomaan. Jos jotakuta ärsyttää työhöni liittyvä rujo habitukseni, niin ongelma on hänen. En minä viitsi ruveta joka saakelin kerta vaihtelemaan vaatteita kun likainen duuni loppuu. Kohta alkaa kuitenkin toinen homma, jossa raahataan, kannetaan, kiivetään, väännetään, kömmitään tai käännetään. Pitäisikö siinä välissä vielä hepenehtiä ja ajella partaa, ettei joku hienonokka näkisi rumuutta....

Vierailija
19/19 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen, joka ei värjää hiuksia, ei meikkaa ja kenellä on huonot hampaat.

Ne hampaat varmaan johtuu siitä, että heidän lapsuudessaan ei ollut hammashuoltoa. Äitini on -79 ja muistaa vielä ne ajat kun lähtivät evakkoon ja omaisuus oli matka-arkussa, joka varastettiin. Eivät pääseet evakkopaikassa joka päivä kouluun, koska perheen lapsilla oli kahdet kengät. Eli vuorotelleen kulkivat koulussa.

Hiuksiaan ei värjää. Miksi pitäisi. Tekohampaita ei halua laittaa, koska omat hampaat on vielä jäljellä, vaikka huonokuntoiset. Ei ole koskaan meikannut ja ei taida enää tuossa iässä opetella.

On sulla ap. murheet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän