Nyt heitin nolon kommentin..... (voihan räkä...)
Minulla oli palaveri kahden miehen kanssa. Toisen tunsin entuudestaan ja toinen aivan vieras.
Kun he tulivat, sanoin vieraalle että "mehän emme ole ennen tavanneetkaan". Johon mies: "olemme, kauniit naiset jää aina mieleen".
Minä siihen että "jaahas, osaat pehmittää tilanteen heti, osaat vetää oikeista naruista" :)
Tähän toinen mies sanoi: "XXXX aina nuolee ensin". Siihen minä: "Mutta minä olen silti tiukka täti".
Tuon kommentin jälkeen vieraampi mies jäi tuijottamaan minua suu auki sanomatta mitään. Sitten vasta tajusin että nyt tuli sanottua aika härskisti...... Argh. No, olin kuin ei mitään ja aloitin palaverin.
Mutta jäihän se itseä vaivaamaan :)
Kommentit (11)
kun tulet edes ajattelleeksi tuon olevan härskisti sanottu.
mäkäään nyt oikein tajua mitä kauhean härskiä tuossa on...?
Mitäs aloittivat itse. ;)
Hienosti sanottu!
mäkäään nyt oikein tajua mitä kauhean härskiä tuossa on...?
ap sanoo olevansa tiukka nuolemisenkin jälkeen. Ts. ei kostuneenakaan ole löysäpillu.
ootko joku pedo tai muuten vaan seks*hullu?
Olivatko miehet niin paljon sinua nuorempia?
tiesi, että toinen nuolee ensin? Ellei ole ollut itse paikalla. Mä olisin varmaan laukonut tuohon lopuksi, että "Niin... sinähän sen tiedät!" Ja olisi kyllä varmaan jäänyt firman bisness tekemättä!
Tämä "nuolija" on minun ikäinen, toinen vanhempi.
Ja toimin yhdessä hankkeessa heidän ohjaajanaan (esimiehenä siis tavallaan).
Minä käyttäydyn ja puhun aina tosi siivosti, jotenkin tuo vain lipsahti. Siinä oli herroilla nielemistä, eivät enää osanneet sanoa mitään. Mutta minulta se oli paha vahinko, vetäisin pois jos voisin :/
ap
tiesi, että toinen nuolee ensin? Ellei ole ollut itse paikalla. Mä olisin varmaan laukonut tuohon lopuksi, että "Niin... sinähän sen tiedät!" Ja olisi kyllä varmaan jäänyt firman bisness tekemättä!
Eli olisi pitänyt sanoa "mielistelee", mutta sanoi "nuolee". Argh.
ap
Puhetta palaverin alkuun, vaikka toisen miehen kanssa tapasit ekaa kertaa, jos ymmärsin oikein : )
Kuulostat niin ihan minun yhdeltä ystävältä. Nokkela ja sanavalmis hänkin.
Ei mitään, hauska tilannehan tuo.