Älkää synnyttäkö surkeilla geeneillä pikkuruisia astmapentuja!!
Jos rannalla tukehtuu jos jostain lehahtaa vähän savua, niin kyllä vika on lapsessa, ei savussa. Älkää lisääntykö senkin huonogeeniset suomalaiset. Jos itsellä on astmaa, älkää tehkö lapsia kärsimään samasta. Hajuvesiäkään ei saisi missään käyttää tuollaisten paskageenisten takia. Ennen vanhaan olisitte jo haudassa kuten evoluutio on tarkoittanut. Nykyään lääkkeet pitää moiset hengissä. Sitä saa mitä tilaa.
Kommentit (18)
Mä kuuluisin hautaan! Mun ei olisi kuulunut saada syntyä. Varsinkin kun mun astma puhkesi vasta 13-14 vuotiaana sen seurauksena, että vanhempani polttivat sisällä kotonamme tupakkaa kuin korsteenit koko lapsuuteni ajan. Lisäksi perheeseemme otettiin kissa, vaikka oli tiedossa, että olen kissoille allerginen. Ei mennyt kauaa kun olin jatkuvassa "keuhkoputkentulehduksessa", joka lopulta sitten diagnosoitiin astmaksi.
Oletko ap vain astmaatikkoja vastaan? Mites kaikki muut ihmisten ominaisuudet? Mitä olet mieltä rumien lisääntymisestä? ;)
joo sama juttu!Tosin mun astma todettiin vasta 19-vuotiaana ja ei vaadi säännöllistä lääkitystäkään.Mutta olis varmaan pitänyt jättää silti lapset tekemättä..AP tais vaan ärsyyntyä kun ei saa levittää rauhassa karsinogeenejään(tupakan myrkkysavuja).
vastaan silti. Astma ei ole kovin vahvasti perinnöllinen sairaus, ympäristötekijät vaikuttavat enemmän. Esimerkiksi tupakointi perheessä.
t. lääkäri
vastaan silti. Astma ei ole kovin vahvasti perinnöllinen sairaus, ympäristötekijät vaikuttavat enemmän. Esimerkiksi tupakointi perheessä. t. lääkäri
Ympäristötekijät voivat laukaista oireita.
"Vakavin allergian muoto on astma, joka sekin on nykyään hyvin lääkkein hallittavissa. Astmaa esiintyy noin 4%:lla lapsista. Kolmella neljästä astmalapsesta on selvä perinnöllinen taipumus eli perheessä on muillakin allergiaongelmia. Lasten astma alkaa yleensä alle kouluiässä, useimmiten jo alle 4 vuotiaana. Astma melko usein helpottaa murrosiässä, mutta osalle taipumus jää loppuiäksi".
Hitleriltä, hän oli samanlainen.tutustuppa henkilöön!
Jos rannalla tukehtuu jos jostain lehahtaa vähän savua, niin kyllä vika on lapsessa, ei savussa. Älkää lisääntykö senkin huonogeeniset suomalaiset. Jos itsellä on astmaa, älkää tehkö lapsia kärsimään samasta. Hajuvesiäkään ei saisi missään käyttää tuollaisten paskageenisten takia. Ennen vanhaan olisitte jo haudassa kuten evoluutio on tarkoittanut. Nykyään lääkkeet pitää moiset hengissä. Sitä saa mitä tilaa.
Matala koulutustaso, Äo, lihavuus, syöpä, mielisairaudet.
Ehkäpä KENENKÄÄN ei kannattaisi lisääntyä
ettei kaikki astmaatikot hautaan päädy, vaikka ei astmaa hoidettaisi.
Mummollani on ollut lapsena astma. Hän kertoi, että miten pahalta hengenahdistus tuntui ja 2-3pvää sitä kesti, mutta kyllä se aikanaan loppui, vaikka lääkäriä/lääkkeitä ei ollut.
Ei siihen välttämättä kuole, mutta varmasti kamalalta tuntuu.
että kartoittaa omat ja miehensä geenit. Sitten teettää keinohedelmöityksen jossa varmistetaan ettei alkiolla ole mitään äidin tai isän perimässään kantamia viallisia geenejä. Tämä on ainoa oikea tapa olla tuottamatta maailmaan ei-kelvollisia yksilöitä!
Matala koulutustaso, Äo, lihavuus, syöpä, mielisairaudet.Ehkäpä KENENKÄÄN ei kannattaisi lisääntyä
Mulla on astma, mutta ei haittaa eloa yhtään. Sen sijaan inhoan tupakoitsijoita yli kaiken. Onneksi luonto hoitaa meidät kaikki lopuksi.
ettei kaikki astmaatikot hautaan päädy, vaikka ei astmaa hoidettaisi.
Mummollani on ollut lapsena astma. Hän kertoi, että miten pahalta hengenahdistus tuntui ja 2-3pvää sitä kesti, mutta kyllä se aikanaan loppui, vaikka lääkäriä/lääkkeitä ei ollut.
Ei siihen välttämättä kuole, mutta varmasti kamalalta tuntuu.
huonolla kuli. Olen itse ollut läsnä 6-vuotiaan kuollessa 2-3vrk kestäneeseen astmakohtaukseen...
Tuo yksinkertaisuuskin kun on periytyvää ja sinun kohdalla se on hyvä esimerkki.
Älä vaan itse tee lapsia ettei tule lisää tyhmiä ihmisiä.
Kaikille kun ei ap löydy sitä suojatyöpaikkaa.
Kerrankin joku paukuttaa tosiasiat pöydälle sellaisina kuin ne ovat!
Ilkeyskin tuntuu olevan perinnöllistä.Perheet jotka eivät osaa kasvattaa lapsiaan saavat aikaan ilkeitä ja itsekkäitä ihmisiä,jotka ajattelevat vain omaa napaansa:Ei esim. tunneta myötätuntoa sairaita lapsia kohtaan vaan sen sijaan väitetään,ettei heillä ole oikeutta edes elää!Todellista luonnevikaisen ajattelua tuo..
Omassa suvussa ei ollut yhtään allergiaa, miehen veljellä on ollut pienestä pitäen heinänuha (eli nuha iski heinäpellolla). Muuta ei ollut.
Naimisiin mentiin ja saatiin kaksi lasta. Kun nuorempi oli vuoden, minulla puhkesi koivuallergia. Viitisen vuotta myöhemmin kummallekin lapselle tuli siitepölyallergiat. Pari vuotta siitä miehellä diagnosoitiin astma. Sitten astman sai vanhempi lapsi, vuotta myöhemmin nuorempi. Hip hei, taas pari vuotta, ja astma tuli minullekin. Kotimme on "terve", miehen astma on työperäinen ja minä sain omani homeisesta työpaikasta. Onneksi se rakennus on nyt purettu.
Missäs vaiheessa ennen lasten tekoa minun olisi pitänyt aavistaa tämä?
ei astma.
t. lääkäri
P.S. Esimerkiksi omassa suvussani olen ainoa astmaatikko.
ps suvun ainut astmaattinen lapsi,joten haista hanuri
Astma on lasten yleisin pitkäaikaissairaus suomalaisilla lapsilla. Siis yleisin! Eli ap:n mielestä pitäisi vissiin pistää koko suomen kansan naisilta piuhat poikki. Provo tietenkin, mutta kai täällä ap:n lailla ajattelevia löytyy enemmänkin, valitettavasti.