Eilen ensimmäistä kertaa Zumbassa, olipa pettymys!
Sen saaman suosion perusteella odotin oikeasti jotain erilaista ja innostavaa. Oli karvas pettymys todeta, että tunti olikin melko perusjumppaa latinorytmeillä höystettynä.
Olisin odottanut tansiilisempaa tuntia jossa oltaisi rakennettu jotain koreografioitaja ollut muutenkin enemmän ideaa. Sai sitä samaa "askel sivulle"-menoa kuin muuallakin, erona vain että lantiota ja pyllyä keikutettiin tavallista enemmän :(((((
Hyvin on mainonta ja markkinointi toimineet, kun porukka on valmiita maksamaan moisesta!! Minä palaan takaisin Compat-tunnille.
Kommentit (5)
En taida mennä toiste. Bodybalance ja hot body jooga on mun mielestä parhaita.
En taida mennä toiste. Bodybalance ja hot body jooga on mun mielestä parhaita.
Minä olin erittäin pettynyt zumbaan, koska olen aiemmin harrastanut jonkin verran lattaritansseja. Zumbassa kaikkeen musiikkiinkin on isketty se hirveä reggaeton-biitti ihan hyvienkin kappaleiden päälle, jotta saadaan kaikki tasatahtiseksi. Luulen, että suurin osa hehkuttajista on ihmisiä, jotka ovat pitkän ajan jälkeen kokeilleet liikuntaa uudestaan, eli saisivat samat endorfiinit mistä liikunnasta tahansa.
Jatkossa osaan pitää tanssin tanssina ja palikkajumpat palikkajumppina.
silloin se on helppo aloittaa kenen vaan ja itsestä on kiinni miten sitä omaa kroppaa pystyy muokkaamaan liikkeillä. Koreografisemmasta pitävät menevät sitten tanssitunneille.
Itse tykkään molemmista, zumba on sitä kuntoliikuntaa ja hyvää vastapainoa tanssituntien koreografioille.
sitten jonnekin tanssikurssille. Tuon ideahan on se, että askeleet eivät ole kovin vaikeita, koska monet eivät ole aiemmin mitään kuvioita harrastaneet ja monella ei ole mitään tajua koreograafioista. Löytynee vaativampiakin tunteja.