Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä oon kaamee possu, 158/58 :(

Vierailija
28.07.2010 |

Oon turvonnut 5kg ihan hetkessä, miten saisin nää ällöttävät kilot äkkiä pois?? Mulle kelpaa mikä tahansa ihmedieetti!!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanaa, kalaa syön. En syö lainkaan punaista lihaa.

Vierailija
22/29 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihduttajankin aivot ja elintoiminnot tarvitsevat hyviä rasvoja (esim. neitsytoliiviöljy) useita lusikallisia päivässä, trust me...

Ja olen sitä mieltä että kevyttuotteet haisee ja aiheuttaa tolkutonta ahmimista. Ainakin mulla. En usko että on rasvan puutekaan. Luulen vaan, että näin vanhemmiten elimistö jotenkin hidastuu tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitä säästöliekki-asiaa harkitsisin kyllä. Ei siis niin, että yrittäisit elää 1200 kalorin päiviä, vaan mieluummin 1400-1600 kaloria ja monipuolista liikuntaa (lepopäiviä unohtamatta). Jostakin syystä elimistö voi haluta joskus viettää myös mässypäivän, jonka jälkeen paino alkaa taas pudota jumivaiheen jälkeen. Laihduttaminen ei ole pelkkää matematiikkaa, se on oman kehon tuntemista.

Vierailija
24/29 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet niin kova liikkumaan niin ei luulisi näkyvän kropassa tuokaan paino.

[Olen 157 cm / 57 kg, ja kirjoitinkin tänään täällä jo toiseen ketjuun, että kilot on todella tiukassa. Kolme lasta, ikää 38 v. Harrastan pitkän matkan juoksua (maratoonari), mutta kiloja en saa pois. Valkoiset jauhot ja sokeri olleet pannassa jo pitkään. Oikeasti en jaksa niin tiukkaa ruokavaliota, kuin minulla pitäisi olla. Syön kasvis-, kala-, kanavoittoista ruokaa, en juo mehuja / limuja / siidereitä. Alkoholia tulee käytettyä yleisestikin ottaen vain vähän. Jokin on kuitenkin pielessä, kun paino ei putoa. Ärsyttävää.

Ap:lle: eipä sinunkaan aloitus kovin järkevältä vaikuta. Kovin pinnalliselta vaikutat.

terveisin 158/60 eikä tosiaankaan mikään possu, harrastaa liikuntaa 3krt/vko

Vierailija
25/29 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on possuja, osa laihoja ja monet siltä väliltä.

Oletan, että sulla on sen verran ikää, että osaat terveellisen pienen painonpudotuksen itsekin.

Jollet, mieti näiden perusteella jo, mikä sun ongelma on, eli turhan syönti, jätä ne, ja äkkiä kievenet normipainoosi.

Vierailija
26/29 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet niin kova liikkumaan niin ei luulisi näkyvän kropassa tuokaan paino.

[Olen 157 cm / 57 kg, ja kirjoitinkin tänään täällä jo toiseen ketjuun, että kilot on todella tiukassa. Kolme lasta, ikää 38 v. Harrastan pitkän matkan juoksua (maratoonari), mutta kiloja en saa pois. Valkoiset jauhot ja sokeri olleet pannassa jo pitkään. Oikeasti en jaksa niin tiukkaa ruokavaliota, kuin minulla pitäisi olla. Syön kasvis-, kala-, kanavoittoista ruokaa, en juo mehuja / limuja / siidereitä. Alkoholia tulee käytettyä yleisestikin ottaen vain vähän. Jokin on kuitenkin pielessä, kun paino ei putoa. Ärsyttävää.

Ap:lle: eipä sinunkaan aloitus kovin järkevältä vaikuta. Kovin pinnalliselta vaikutat. terveisin 158/60 eikä tosiaankaan mikään possu, harrastaa liikuntaa 3krt/vko

Olen ollut aiemmin kokoa S, mutta nyt ne vaatteet kiristävät. Pitäisi saada kolmisen kiloa pois, olisin tyytyväinen. Ei tunnu lähtevän liikunnalla ja terveellisellä ruoalla (siis minäkin syön säännöllisesti ja terveellisesti, mutta annoskoot kai sitten liian isoja. "Säästöliekillä" en ole eihän sitä jaksaisi 10-15 km lenkkejä juosta jos ei söisi.)

Vierailija
27/29 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan pysyvästi erilaiset elämäntavat. Pidä ruoka- ja liikkumispäiväkirjaa. Yritä saada joka päivään jotain aktiviteettia.

Sokerista ja valkoisista jauhoista ei todellakaan tarvitse luopua kokonaan, mutta niitä kannattaa kyllä vähentää ja katso ettet saa sokeria mistään "turhasta" eli mehusta, jugurtista jne. Jos himoitset sokeria niin osta mieluummin kerran viikossa reilusti karkkia :)

PAstaakin voi syödä, mutta kohtuudella.

Itse olen 156/52, syön 5 krt päivässä ja melkein jopa päivä myös pastaa tai ainakin vaaleaa leipää. se on se kokonaisuus!! Tsemppiä!

Vierailija
28/29 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkä possu

Vierailija
29/29 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ap :)

Olipa kiva tulla takaisin av:lle ja huomata oma ketju ensimmäisenä. Tuossa ylempänä tuli niin paljon asiaa että en tiedä mistä aloittaisin...

Kiitän kannustuksesta, vinkeistä ja asiallisista vastauksista. Ehkä mä nyt uskon että peli ei ole vielä menetetty ja mullakin voi olla vielä hyvä olo. Tässä kohtaa elämää auttaa varmasti se kuuluisa "otan itseäni niskasta kiinni" :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan