Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikähän mussa on vikana, kun mulla on ihan järkyttävä määrä selluliittia

Vierailija
28.07.2010 |

Ja siis OIKEASTI järkyttävä määrä, en kuvittele vain omassa mielessäni... Selluliittia on nykyään jokapaikassa, pohkeissa, reisissä (pahin paikka) ja takamuksessa, kyljissä, käsivarsissa...

Ja sellaista, että se näkyy todella selvänä ja höllyvänä ilman että tarvitsee edes puristaa. Ja näkyy ihan joka valaistuksessa ja hämärässäkin, ei vain kirkkaimmassa.

Olen normaalipainon ylärajoilla, mutta harrastan kyllä liikuntaa eikä ruokailutottumuksenikaan ole mitenkään hirveän epäterveelliset.

Vertasin tässä itseäni uimarannalla omanikäiseen kaveriini, joka on samankokoinen kuin minä. Ei harrasta liikuntaa sitäkään mitä minä, ja syökin epäterveellisemmin. Ja hänen reitensä olivat ihan sutjakat! Eivät ohuet, mutta yhtään ei ollut selluliittia vaikka oikein tiirasin. Uimarannalla oli myöskin hänen äitinsä, eikä tälläkään ollut selluliittia, vaikka on siis jo vanha ja hän on ylipainoinenkin.

En ole oikeasti nähnyt ketään muuta tämän ikäistä tai ylipäätään minkäänikäistä (!), jolla olisi näin paha selluliittiongelma. Ja kun ikääkin mulla on vasta alle 30.. Turha kuvitella että voisin käydä missään uimarannalla uikkareissa (tuolloinkin kun kaverin kanssa olin, oli rantamekko päällä) tai pitää sortseja :/ Ja tilanne tästä tuskin paranee.. mä taidan ostaa 10 vuoden päästä burkhan :/

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Geenit = heikko kudosrakenne. Saatko myös raskausarpia helposti?

2. Ruokavalio = Viljapitoinen ja runsas nopeiden hiilihydraattien käyttö lisää selluliittia.

Kuoriminen ja geelit on yhtä tyhjän kanssa.

Vierailija
2/4 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

homma mulla. suht saman ikäinen ja paha ongelma täälläkin. olin joku 17 v kun huomasin tän valtavan selluliittiongelman. silloin painoindeksi oli 18 eli olin alipainoinen. nyt olen kans normipainon ylärajoilla ja ongelma on valtava. muuten syön terveellisesti, en herkkuja mut vaalea leipä pitäis jättää pois kokonaan (nyt menee päivässä yksi sämpylä joka varmaan aiheuttaa tätä). liikuntaa harrastan 2 h päivässä josta tunti juoksua. kaverit on paljon hoikempia eikä sellua vaikka mässyttää karkkia ja sipsiä eikä liiku yhtään. kyllä on epäreilua. yksikin 50 kg/180 cm syö 2 kotipizzaa kerralla useamman kerran viikossa. jotkut vaan on läpipaskoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulle vaan kertyy sitä...

Vierailija
4/4 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänä kesänä minäkin. täytin 40 v ja käytän just sellasia vaatteita, mitkä tuntuu itsestä hyvältä.

mulle monet lohduttelee, että on periytyvää. mun suvussa ei kellään ole tällästä. miehen siskolla on vähän, mutta hän ei ole "verisukua". ei edes suvun mummoilla (suonikohjuja löytyy, mutta ei selluliittiä, tosin en ole puristellut :) mutta noin niin kuin silmämääräisesti).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi