Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten isä pilasi suhteemme jatkuvalla seksin vonkauksella. Lopullinen ero tulee

Vierailija
28.07.2010 |

Tarjoaa aina apuaan milloin missäkin asiassa, siivouksesta lastenhoitoon, mutten ota apua vastaan koska homma päättyy aina siihen että mies vaatii palveluksistaan vastapalveluksia eli seksiä.

En halua tästä syystä olla lasteni isän kanssa kahdestaan koskaan vaikka "seurustelemme".

Koko ajan takaraivossa ajatus että taas äijälle pitäisi antaa seksiä jotta se ei elä puutteessa ja kyse on aina pelkästään antamisesta.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mailä kävi siten, että vielä muutamia vuosia sitten tiskasin, pesin pyykkiä, nukutin lapsia, kävin kaupassa jne jne. Tein kaikea mitä pitää tehdä, jotta vaimo olisi tyytyväinen ja jotta perhe ja seksielämä toimisi.

Ei tullut seksiä. Milloin milläkin tekosyyllä.

Aloitin treffailun netissä ja kirjoittelen edelleen naisten kanssa sähköposteja. Harrastin seksiä vieraiden naisten kanssa (tästä vaimoni ei tiedä mitään). Sen verran avoimesti kirjoitan naisten kanssa, että vaimo on mustasukkainen.

Enää en tiskaa, en pese astioita, en tee kotiremonttia en yhtään mitään. Seksiä tulee kuitenkin enemmän kuin ennen.

Kaikkea ei voi saada. Itse en lähtenyt tuolle linjalle vapaaehtoisesti, mutta kyllä perheelämä on nyt parempaa kuin pari vuotta sitten, kun oikein yritin kaikkeni.

Ja totuuden nimissä salapillu on myös ihan hyvää. Suosittelen niille, joiden vaimot ovat ihan perseestä ja valittavat seksistä.

Joku raja pitää kärsivällisyydelläkin olla.

Olisiko noilla asioilla mitään tekemistä sen kanssa, että teillä on ollut pieniä lapsia? Meillä ei ole halut ristiriidassa, mutta kyllä meistä vie aika hyvin mehut työt, pienet lapset ja raksa.

Mun mielestäni sun käytöksesi tällä hetkellä on törkeää, kuka ne kaikki kotityöt tekee? Vaimosiko? Miksi perusasetus on se, että kaikki kotityöt kuuluu vaimolle, ja sitten vaimo seksillä ostaa näitä palveluita mieheltä? Sen ehkä just ja just ymmärrän, jos vaimosi on kokonaan kotona, ja sinä käyt töissä.

Muuten ymmärrän tilanteesi ihan hyvin, kyllä mäkin vieraisiin lähtisin, jos ukko ei antaisi. Mutta tuo muu... hyh mikä tyyppi olet.

Vierailija
2/38 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ajattelee että olet pantavan näkönen!

Sen tekee mieli kun katsoo sinua..

Sinä taas olet päättänyt että mies haluaa vastapalveluksen kun tekee jotain kotona?

Sinä oikein odotat että pääset tyrmäämään miehen.

Onko sinulla lapsia? Onko sinulla poikalapsi? Ajattele jos se saisi joskus armaakseensa naisen joka kotonaan ajattelee että mies tekee tiskejä että se saisi, mies vie lapsia ulos että saisi, mies vie roskia että saisi.

Miten paljon se mies tekee kotona?

Missä vaiheessa seksistä on tullut ase?

Surku tulee kun kuvittelen sinut antamassa, etkä ottamassa. Saamassa itse.

Miksi et ajattele että mies antaa sulle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdä lapsia aikuisen miehen kanssa. Hän ymmärsi vauva-ajan hormoonivaihtelut ja estrogeenin vähyyden ja väsymyksen. Emme harrastaneet velvollisuusseksiä vaan ihan muuta. Vauva-aikoina harvemmin. Koskaan ei ollut sellainen olo, että pitää antaa.

Suhde on säilynyt hyvänä ja nyt on aikaa ja halujakin enemmän ja seksielämä kukoistaa.

Vierailija
4/38 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittelemassa- tai sen sovinisti possun osaansa tyytyväinen vaimo. Eihän näissä jutuissa ole mistään seksistä pohjimmiltaan kyse vaan ihmissuhdekäsityksestä. Ei kukaan itseään arvostava nainen voi elää suhteessa missä mies ajattelee vain omaa napaansa. Tai munaansa. Kysehän on siitä että miehelläkin tulisi olla hieman korkeampaa aivotoimintaa ja tunneälyä. Viisas mies nimenomaan kohtelee naistaan hyvin, huomioonottavasi ja kunnioittavasti. Ja rakastavasti. Se seksi on sitten se mauste.

Että ongelma on ennemminkin siinä että mieheltä puuttuu noissa tapauksissa parisuhteen perusedellytykset.

Vierailija
5/38 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ajattelee että olet pantavan näkönen!

Sen tekee mieli kun katsoo sinua..

Sinä taas olet päättänyt että mies haluaa vastapalveluksen kun tekee jotain kotona?

Sinä oikein odotat että pääset tyrmäämään miehen.

Onko sinulla lapsia? Onko sinulla poikalapsi? Ajattele jos se saisi joskus armaakseensa naisen joka kotonaan ajattelee että mies tekee tiskejä että se saisi, mies vie lapsia ulos että saisi, mies vie roskia että saisi.

Miten paljon se mies tekee kotona?

Missä vaiheessa seksistä on tullut ase?

Surku tulee kun kuvittelen sinut antamassa, etkä ottamassa. Saamassa itse.

Miksi et ajattele että mies antaa sulle?

Tosiaan joku "ihmissuhdeasiantuntija" pikku sovinisti kirjoittanut tälläisen toista aliarvioivan viestin. Miten poikalapsi liittyy tähän yhtään? Pojan seksuaalikäyttäytyminen tulee varmaan olemaan tämän oma asia, tuskin monikaan äiti sitä miettii pidemmän päälle.

Säälittävä teksti, onneksi ei ole tälläistä miestä.

Mies ja munat...hohhoijjaa. Eiköhän seksistä ole oikeus kieltäytyä, ihan kumminkin päin.

Vierailija
6/38 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis olevan joka paikka täynnä räjähteleviä palleja, jos kerran näin käy ilman jokapäiväistä pikapanoa.

Eli miehethyvät: avioliitossa samalla meiningillä kuin yksinäänkin. Sitten seksiä, kun molemmat ovat saamapuolella.

Vierailija
7/38 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoaa aina apuaan milloin missäkin asiassa, siivouksesta lastenhoitoon, mutten ota apua vastaan koska homma päättyy aina siihen että mies vaatii palveluksistaan vastapalveluksia eli seksiä.

En halua tästä syystä olla lasteni isän kanssa kahdestaan koskaan vaikka "seurustelemme".

Koko ajan takaraivossa ajatus että taas äijälle pitäisi antaa seksiä jotta se ei elä puutteessa ja kyse on aina pelkästään antamisesta.

sitä paitsi ole tyytyväinen kun olet haluttu, mä en ole ja se sattuu pirusti, musta ois ihanaa jos mies vonkaisi koko ajan. meidän suhde kaatuu päinvastaiseen asiaan. joten en ymmärrä sua. kai se miestäkin voi sattua jos ei tunne olevansa haluttu. mee sinä hoidettavaksi jos halusi on aina hukassa.

Vierailija
8/38 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän itse samantapaisessa avioliitossa ja se on kieltämättä todella rasittavaa, varsinkin kun itse KÄRSII haluttomuudesta (arvostelijoille tiedoksi että ei siis pihtaa huvikseen).

sitte mietitään uutta ehkäisyä-jos se on syyllinen haluttomuuteen

mennään seksuaaliterapeutille jos ongelma on psyykkinen

lääkärille jos kumpikaan noista ei oo syyllinen.

pariterapiaan jos suhteessa mättää jokin asia mitä ei pystytä käsittelemään kahdestaan

mutta ei vaan olla kuukausia no mua ei vaaan haluta,älä viiti koskee.

Vierailija
9/38 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän itse samantapaisessa avioliitossa ja se on kieltämättä todella rasittavaa, varsinkin kun itse KÄRSII haluttomuudesta (arvostelijoille tiedoksi että ei siis pihtaa huvikseen).

sitte mietitään uutta ehkäisyä-jos se on syyllinen haluttomuuteen

mennään seksuaaliterapeutille jos ongelma on psyykkinen

lääkärille jos kumpikaan noista ei oo syyllinen.

pariterapiaan jos suhteessa mättää jokin asia mitä ei pystytä käsittelemään kahdestaan

mutta ei vaan olla kuukausia no mua ei vaaan haluta,älä viiti koskee.

On huonoja ja hyviä kausia. Toista pitää myös ymmärtää.

Toki asian jatkuessa sille pitää tehdä jotain, mutta ns vonkaaminen ei ole oikea vaihtoehto mihinkään.

Vierailija
10/38 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä ap olet siis viemässä pohjan lastesin normaalilta kehitykseltä ja turvallisuuden tunteelta vaan siksi että et siedä sitä että miehesi haluaa sinua. Eikö yksi asia miksi ollaan edes suhteessa ole juuri se halu. Eikö toi nyt ole pikkasen itsekästä.

Mitä jos antaisit miehesi käydä vieraissa? Pysyisitte kuitenkin yhdessä. Miksi tuntuu että kaikkeen on nykyään keinona vaan se että hylätään kumppani tai koko perhe.

Lapsesi tulevat kärsimään sinun saamattomuudestasia ja itsekkyydestäsi. Olet kyllä etova lahna.

Vierailija
11/38 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies loukkaa mua aina välillä niin pahasti, että seksihalut ja rakkaudenosoitushalut on tipotiessaan moneksi viikoksi. Sitten se vaan ihmettelee, että miks mua ei seksi kiinnosta.

No ei tosiaan kiinosta kun vielä on muistissa se miten pahasti äijä mulle sanoi.

Vierailija
12/38 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Ap:n kannattais koittaa sitä, että se antais äijälleen pari viikkoo kyytiä oikein kunnolla!!! Kokoajan olisit kärttämässä siltä seksiä. Aina kun vähän aikaa olis menny, niin olisit taas vonkaamassa, niin loppuis äijän puutemarinat.

Sähän ap puhuit vielä, että mies lupautuu siivoon ja hoitaan lapsia, jos saa seksiä. No, paljon helpommallahan sä pääset jos annat sille 5 minsaa seksiä, jos äijä sitten siivoo hyvillä mielin asunnon. Ja kun mies osallistuu kotitöihin, niin säkin jaksat innostua...

Aika harvoin on oikeesti sillain, että molemmilla tekee yhtä aikaa mieli, kun toinen tekee aloitteen seksistä. Yleensä toisen täytyy vaan suostua seksiin, vaikkei just sillä hetkellä niin kauheesti mieli tekiskään. Kyllä mulla ainakin on alkanut tekeen mieli joka kerta, kun hommiin on ryhdytty... Elämässä pitää antaa, että voi saada.

Ongelmahan teillä oli, että mies kestää vaan 5 minsaa. Mä luulen, että se johtuu nimenomaan siitä, että annat sille niin harvoin. Koitapa nyt vongata siltä pari viikkoo ja kato rupeeko seksiajat piteneen. Kyllä sen äijän pitäis vonkaamisesta tajuta, että sunkin pitää saada. Eli aluksi vonkaat, ja jos se ei millään tajua niin sanot suoraan, että sunkin pitäis saada, mutta nätisti!

Eli nyt kaikki pitsihepenet esiin ja lapset välillä mummolaan... :D

Vierailija
13/38 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää en tiskaa, en pese astioita, en tee kotiremonttia en yhtään mitään. Seksiä tulee kuitenkin enemmän kuin ennen.

Kaikkea ei voi saada. Itse en lähtenyt tuolle linjalle vapaaehtoisesti, mutta kyllä perheelämä on nyt parempaa kuin pari vuotta sitten, kun oikein yritin kaikkeni.

Sun kannattaa oikeasti hakea apua jostain. Jos pillu ja sen puute saa sinut harrastamaan tuollaisia kikkoja niin jossain on vika. Mahtaa vaimosi olla onnellinen!

(ai niin, tämähän oli provo)

Vierailija
14/38 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehellä on aiempiakin lapsia, niin pitäisi jo 4 lapsen kokemuksella tietää että pikkulapsiperheessä seksiä ei juuri harrasteta.

lasten roikkuessa kahvasta vaan ihan perinteisesti yöllä. Lasten unikoulu on sitä varten, että vanhemmat voi naida.

Vierailija
15/38 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/38 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja äijä käyttää harvoin tapahtuvaa seksiä tekosyynä sille että tulee niin nopeasti ja saa vain itse.

Ja aina kun minä jään ilman, hän sanoo tekosyyksi sen että lapsiperheessä on niin vähän yhteistä aikaa.

Olen lopettanut antamisen, ei se lapsilta isää vie vaikken antaisikaan.

Vierailija
17/38 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska aina kun itse pääsen vauhtiin ukko ei muka enää jaksa pidätellä ja tulee, eikä sitä toista kertaa sitten enää muka ehdikään kun lapset pitää hakea hoidosta.

Ei enää kiinnosta tämä parisuhde, haluan erota kokonaan, nyt asumme erillään.

Vierailija
18/38 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vikkaas ap mistä miehesi löytyy

Kaikkialta vaan saa kuulla miten miehet pihtaa

Vierailija
19/38 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos normaali parisuhde ei onnistu.

Vierailija
20/38 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut sivusta myös kun itkee kaveilleen ettei saa tarpeeksi "pillua".

Mies ei ole tehnyt mitään pitkään aikaan kuntonsa eteen, maha on todella iso ym. Minun pitäisi olla hyvässä iskussa ja valmis seksi esimerkiksi silloin kun mies tekee illallisen.

Jos ollaan viikko ilman seksiä, miehestä tulee todella kireä ja ärtyisä.

Huhhuh.