Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko törkeää

Vierailija
28.07.2010 |

laittaa sama (musta mekko) sekä hautajaisiin että häihin?

Vaikka mekko on musta, se on kesämalli joten häihin se sopii kun laittaa värikästä huivia ja kenkää (mekossa shamppanjan väristä kuviota). Mutta ongelma on että samat ihmiset on molemmissa. Oli onko jollakin tapaa törkeää?

Tietenkin hautajaisiin tulisi mustat sukkahousut ja mustat kengät. (mekko on polviin)

Häihin taas vaaleat sukkahousut ja kesäiset kengät. + värikäs huivi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulis semmonen olo, että olen niin pihi tai köyhä ettei mulla muita vaatteita ole.

Vierailija
2/6 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun menet :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulis semmonen olo, että olen niin pihi tai köyhä ettei mulla muita vaatteita ole.

kauheasti toisten vaatteita kyttäilee), että tuo on varmaan vähän laadukkaampi mekko, kun kestää käyttöä, tai vaikkapa se, että tuo ihminen ei halua osallistua järjettömään kuluttamiseen.

Mä ostin muutama vuosi sitten yksinkertaisen Mexxin juhlamekon, ja siinä olen ollut niin häissä kuin hautajaisissakin. Mä en häpeä olevani köyhä, miksi pitäisi? En myöskään häpeä sitä, että käytän samaa mekkoa eri juhlissa. Yleensä laitan vähän eri asusteita sen kanssa, lisäksi mulla on kahdet eri uhlakengät, joilla saan muutettua sen ilmettä.

Vierailija
4/6 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että ei se niin vakavaa ole. Jos sinulla ei vaan satu olemaan muitakaan hyviä vaihtoehtoja etkä halua uusia vaatteita ostaa niin siitä vaan. Tärkeintä minusta on, että hääasun kokonaisilme ei ole liian synkkä eli pirteät asusteet ovat tärkeät. Liian tumma hääasu nimittäin voidaan tulkita loukkaavaksi, vähän kuin olisi mielenosoituksellisesti suruasussa. Se, että on sama asu kahdesti ei mielestäni ole iso juttu.

Vierailija
5/6 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asusteilla sitten fiilistä juhlan tunnelman mukaan. Sä olet sitä paitsi oikein trendikäs jos niin teet. Kerskakulutus on niin pinnallisen junttia.

Vierailija
6/6 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, näin teen.

Ei minuakaan hävetä se jos annan köyhän vaikutelman, kunhan en anna törkeää.

Ehkäpä noilla asusteilla saa ilmettä muokattua niin paljon ettei kukaan edes hoksaa :)

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan